Ons manneke krijgt elke keer de hik als hij hard moet lachen. Ken iemand dit? Ik vind het zo mooi als hij hard lacht maar het is snel afgelopen als hij de hik krijgt erg vervelend voor hem.
Eh... mijn zoontje heeft het niet.. Maar ik wel! Regelmatig als ik de slappe lach krijg, krijg ik de hik. Heeft volgens mij met de manier van ademhalen te maken. Ik hoop dat je zoontje er overheen groeit, die van ons heeft ook regelmatig de hik omdat zijn melk omhoog komt en hij heeft er echt een hekel aan.
Ja die van mij ook! Ik ben ervan overtuigd dat hij het van mijn man heeft geërfd. Zodra mn man wat meer moet lachen krijgt hij meteen de hik, waar ik weer om moet lachen, en hij ook weer etc.etc. Maar goed, Nathan heeft het ook erg snel. Ik hoef maar een keer gek te kijken en hoppaaaaa.
Mijn dochtertje heeft dat ook. Ook als ze gewoon erg vrolijk aan het brabbelen is, ze iets te enthousiast is. Vind het heel sneu voor haar. Had het zelf ook vroeger. Bij het minste of geringste had ik de hik. Gelukkig is het in de loop van de jaren sterk verminderd. Dus ik heb nog goede hoop voor mijn meisje.
lars had ook heel vaak de hik, maar leek daar weinig last van te hebben. hij had het in mijn buik ook continu. heel gezellig :-?