Heeft er iemand ervaring met vakantieparken van oostappen? Ben vooral benieuwd naar prinsenmeer, de droomgaard of de berckt
Idd, de reclames op tv zien er leuk uit, maar t schijnt ellendig te zijn. Vorig jaar naar Landal geweest, land van bartje, superleuke vakantie gehad.
Wij zijn op prinsenmeer geweest en was erg leuk hoor. Je moet alleen wat meer achterop de camping gaan staan, vooraan staan van die seizoens mensen. Veel te doen en ik vond het er prima uitzien.
Qua accommodatie is het oud bedden ook niet fijn maar...... wij hebben een heel leuk weekend gehad en kids ook. Wij geven ook niet zoveel om luxe en redden ons snel.
Wij zijn 3 jaar geleden op de Berckt geweest. Verschrikkelijk. .. ik voelde me er erg opgelaten. Door het hele park wordt overal gerookt (bij de chalets en tenten) de hele dag door alcohol gedronken. Overal blote bovenlijven, de hele dag door snoeiharde muziek tot ruim na 23 uur. Aardig zwembad, maar ook daar knetterharde muziek waar je gewoon naar van wordt. In de 2e nacht dat we er waren was er brand in de meterkast van het zwembad dus de rest van de vakantie buiten gebruik, zonder verdere vergoeding of iets in die geest. Toen zijn we in een nabijgelegen zwembad van cp wezen zwemmen. Kost wat, maar wat een verademing. Chalets staan erg dicht bij elkaar en dus hoor je de buren heen en weer lopen, praten, douchen, naar de wc gaan. Een deel van het park was bedoeld als huisvesting voor Poolse werknemers, dat deel was erg vervallen.
Wij zijn een keer op droomgaard geweest. Via vakantie veilingen. Kostte 100 euro voor 4 nachten. We zaten in een vrij nieuwe stacaravan voor 6 personen. Was gewoon prima. Schoon en groot genoeg. Leuke omgeving. Zwembad was goed genoeg voor onze dochters (toen 3 en 6 ofzo). We hebben er een leuk weekend gehad. Tja, het kost niet veel, dus je krijgt er ook minder voor.
Wij ooit een midweek met 30+ graden gezeten in een caravan van de Berckt. Was toen hartstikke leuk... wij hebben wel genoten. Overigens was het natuurlijk maar een midweek met prachtig weer waardoor alles er dan al zonniger uit ziet. Met regen zou het ( hoewel zwembad toen oké was ) een aanfluiting geweest zijn.
Wij een weekendje geweest met zn vieren. Via vakantieveilingen. Totaal kwam uit op 100 euro. De stacaravan stond op zich niet heel dicht bij een andere. Gelukkig stonden we achterin t park, voorin t park waren echt ander slag mensen... idd veel roken, drinken... zwembad minimaal. Bedden super klein en hard. Onze meiden hebben t leuk gehad, daar ging t om!
De stacaravan was bij ons wel schoon. Bij ons ontbrak de parasol en geen gordijn voor het keukenraam. Buiten vieze zandbak (gelukkig nog geen kind toen) en overal dennennaalden. De midgetgolfbaan was oud en vervallen. Er waren ook veel mensen die niet erg sociaal gedrag vertoonden. Maar het kostte geen cent en we hadden prachtig weer, dus een TOP vakantie! Het personeel is vriendelijk. Je krijgt waar je voor betaalt. Ik ga veeeeeel liever naar Landal.
Ik heb als kind ruim 10 jaar op prinsenmeer gezeten (seizoensplaats) en geweldige herinneringen aan. In 2010 met mijn kinderen een midweek via vakantieveilingen terug gegaan en het was echt hard achteruit gegaan. De helft van het park was bewoond door asielzoekers, vrijwel geen activiteiten meer en het was absoluut niet schoon. Ik weet niet hoe het er nu voor staat, maar ik was er echt van geschrokken. Zo zonde, het was zo'n mooi park
Wij zijn 2 jaar geleden een week naar het elfenmeer geweest. Dichtbij mijn oude woonplaats dus ik kende het park al. Midden in het bos, lekker rustig en in de buurt van de winkelstad Roermond. Kan er met de bus naartoe. Heele mooie omgeving. En 6 persoons stacaravan. Als er problemen zijn deze we ook melden. Als er iets mist ofzo...komt goed! Dit jaar gaan we er 2 weken naartoe!! Ideaal voor kleine kinderen.