17 maanden niet willen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anna25, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi allemaal
    Mijn zoontje van 17 maanden wil de laatste dagen niet/moeilijk slapen...
    Hij is hartstikke moe, maar zodra ik hem in zijn bed leg begint ie te huilen/jengelen.
    Ik laat m meestal even, maar dat werkt nu dus niet......
    Gisteren tot 4 keer toe eruit gehaald, en toen was het goed, zodra we m terug leggen is het weer oorlog...
    Overdag is het ook moeilijk, vanmorgen met moeite een uurtje geslapen, voor de rest van de dag dus niet, terwijl ie normaal 1 keer een lang slaapje doet, en vaak zelfs nog 2 keer!
    Ook gaat ie normaal tussen 19.00 en 20.00 naar bed, en slaapt zonder moeite tot 8.30-9.30 de volgende dag.

Is dit een fase rond die leeftijd? Herkenbaar?

Liefs Anna

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Herkenbaar! Ons meisje wil ook sinds deze week ineens niet naar bed! Terwijl ze altijd zonder moeite gewoon naar bed ging en een makkelijke slaper is.
    Ze is hartstikke moe, maar zodra haar bed in zicht is, schreeuwt ze moord en brand. We nemen haar maar even mee naar onze kamer en ik ga dan even op mijn bed zitten in het donker. Na 15/30min. (Soms een kwartier lang schreeuwen) is ze een beetje rustig en weggedoezeld en leg ik haar terug.
    Vandaag ging het trouwens alweer beter en duurde het maar 5 min. dus ik denk dat het hier een fase is...
    Succes :)

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja ik heb ook van alles geprobeerd, in bed troosten maar dan wordt het alleen maar erger, op ons bed maar dan gaat ie spelen, mee naar beneden en een beetje drinken geven maar dan wil ie dus zn slaapzak uittrekken en spelen....
    Hopelijk een fase idd, vandaag maar 1x uit bed gehaald en daarna ging ie na 3 kwartier spelen/jengelen toch slapen.

Jij ook succes;)

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier de laatste 3 dagen ook.. We doen zijn bedritueel dat is geen probleem maar zodra ik zijn slaapzak aan doe begint hij te huilen.. Hij heeft een 10 minuten in zijn bed gehuild toen ben ik even naar hem toe geweest en heeft hij nog een beetje gedronken.. (hij krijgt nog bv) daarna heeft hij nog 5minuten gehuild en toen is hij gaan slapen.. Ik hoop maar dat het een fase van korte duur is.. Overdag trouwens nog geen problemen hier..

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Herkenbaar! Inmiddels bleek het een fase want hij is nu ruim 18 maanden en het gaat weer super!

6. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Zal toch inderdaad een fase zijn dan!
    Hopelijk niet te lang haha want hij is af en toe niet te genieten.....
    Normaal een perfecte slaper snachts (en een uitslaper) Nu is het al dagen laat slapen en vroeg wakker....

Thanks voor de antwoorden!

Deel Deze Pagina