Weekendje weg met hele familie- ervaringen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Danielle27, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Hallo allemaal! Ik, mijn twee broertjes en hun gezinnen willen als cadeau voor de verjaardag van onze moeder een weekendje weg geven. Niet alleen voor haar maar voor de hele familie (11 mensen in totaal). Nou weet ik dat ons mam heel erg graag een keertje ergens heen wil in een mooie omgeving maar dan zonder tropisch zwemparadijs, mega indoor speeltuin etc. Ben dus op zoek naar een plekje in een mooie omgeving waar we ouderwets bordspelletjes kunnen doen, wandelen/fietsen, samen koken.

Wij wonen zelf omgeving Eindhoven, maar het mag best wel wat verder weg zijn. Iemand tips? :)

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier zijn wij vorig jaar geweest met de hele familie, in de Ardennen: risajansenchalet.nl Prachtige streek en dito huisjes.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ergens aan de kust?
    Veluwe?
    Ardennen?
    Duitse grens?

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    In de ardennen zijn veel parken te vinden zonder zwembad en speeltuin. En daar kan je echt heel erg mooi wandelen. je zoekt dan best in de omgeving van La Roche, dat is de mooiste streek om te wandelen vind ik.

5. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Bedankt voor de suggesties tot nu toe! Eerlijk gezegd lijken al deze suggesties me super! Ben echt gewoon benieuwd of iemand ervaring/ideeën heeft, we hebben nog even om het uit zoeken :)

Deel Deze Pagina