wie ervaring wkndj Duinrell met baby 6maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miyamora, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miyamora

miyamora Actief lid

16 jan 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    Aankomend wknd gaan we voor het eerst een Wkndj weg naar Duinrell met onze dochtr van 6maanden oud. We gaan met vrienden waarvan de kids al wat ouder zijn..
    Aangezien het voor ons de eerste X is (Ook zwemmen) vind k het nogal spannend.
    Wie is er al ns in duinrell gweest met baby van 6maanden.. Is het Tikibad wel Zo kindervriendelijk? Al die Grote glijbanen enz.. peuterbad aanwezig mr apart Van de rest? Hoelang zwemmen jullie Dan? Hoe met aan en omkleden?

Thnx Voor reacties

2. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met duinrell, maar wel centerparcs. Onze dochter hebben we in een zwemring gehad in het gewone bad, maar na een half uurtje was ze het wel zat en kreeg ze het koud.

Wat betreft omkleden: dochter in maxicosi, met papa of mama mee in het kleedhokje, maxicosi en tas met spullen mee het zwembad in. Daar waren overal plekjes met aankleedkussens waar je je kleine kon omkleden. Ook waren er tussen de ligbedden boxen neergezet, zodat je dochter kan slapen eventueel.

Maar ik weet dus niet hoe het bij duinrell is.

Nog een tip: neem zwemluiers mee! Bij ons met babyzwemmen mogen ze zonder, maar in cp was dat dus niet en 1 zwemluiers daar was net zo duur als een heel pak bij kruidvat.

In ieder geval heel veel plezier en geniet er van, er even tussenuit is altijd lekker!

3. saapje

saapje Actief lid

21 jan 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben naar CP geweest toen ZL 6 maanden was.
    Hij kon toen ongeveer 2 uur wakker blijven tussen zn slaapjes en dus zijn we ongeveer een uurtje weg geweest.

Beetje in het grote bad, beetje in het peuterbad.

4. miyamora

miyamora Actief lid

16 jan 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    Dankjewel.. Ja Ben Ik Eerlijk Gezegd Ook Egt Aan Toe! Oja Goeie.. Maxicosi Meenemen Kzat Maar Te Denken En te Denken Hoe Ik Dat Allemaal Ga Doen In Het
    Zwembad Thnx Voor D Tips

Deel Deze Pagina