hallo dames! ik ga volgende week lekker een weekje naar griekenland! echt heel veel zin in.. dit is de laatste keer dat me vriend en ik samen op vakantie gaan dus we willen er nog even goed van genieten! nu heb ik dus een vraagje kunnen jullie mij misschien tips geven over wat ik extra mee moet nemen? o en mijn vk vertelde dat ik tabletjes mee moest nemen omdat het eten daar heel anders is .. nja nu weet ik mijn god niet meer hoe dat heette. heeft een van jullie toevallig nog een idee? bedankt
hoi hoi, ik ben net een paar dagen terug uit kreta, heb echt nergens last van gehad, het eten ook niet! en anders gewoon even vragen of ze je vlees etc goed willen doorbakken, heb eigenlijk ook niks extra's meegenomen. alles verliep prima, let alleen op de wegen daar..ik heb heel de vakantie erg veel gelopen ( ben 28 weken zwanger ) met het gevolg dat ik elke avond olifanten voeten had en last van mijn rug. maar goed dat is per persoon ook wel verschillend natuurlijk, alleen de wegen zijn erg stijl...en verder gewoon goed drinken, water uit de kraan kan je daar niet drinken, maar water kost daar geen drol haha.. heel veel plezierr!!! liefs kelly
Lekker veel water drinken !! S'avonds even de voeten omhoog doen ! En gewoon lekker uitrusten, heel erg belangrijk veeel plezier !!!
oja en goeie zonnecreme meenemen..las het net in een ander bericht ook al! en wat ik ook was vergeten, geef van te voren even aan datt je zwanger bent, dan mag je waarschijnlijk langs het gangpad zitten. de heenweg was ik daar superblij mee..wij vlogen met bulgarian airways...wat een ellende! alles super klein, en als zwangere vrouw is het echt heel vervelend, ik had bijna geen ruimte, heb heel de reis scheef gezeten met mn benen richting gangpad...en nog een tip: ik weet niet hoe goed je buik al te zien is, maar ik heb me ook laten vertellen dat je voor de zekerheid een verklaring van je vk dient mee te nemen, waarop staat wanneer je uitgerekend bent etc. ik heb het aangevraagd, niet hoeven laten zien trouwens, maar je weet het maar nooit. heb ergens gelezen dat iemand een x geweigerd is, omdat ze het niet vertrouwden. nou dat was het wel weer haha heel veel plezier in ieder geval, geniet ervan!!!
ja de vk zei dat al dat ik bewijs mee moest nemen dus die kan ik een dag voordat we weggaan ophalen daar zo! bedankt voor de tips ! ik heb er ook heel veel zin in! kan haast niet wachten mijn buik is al mooi rond dus het valt wel op dat ik zwanger ben