Hoi mama's Welke zonnebrandcrème gebruiken jullie voor een baby van 3 maanden? Ik ga natuurlijk niet pal in de zon met haar, maar ook in de schaduw heb je uv Als ze 6 maanden is gaan we naar Spanje dus wil goed beschermd op reis gaan.. Voor onze oudste gebruik ik nivea factor 30. Kan ik dit ook voor de jongste gebruiken? Alvast bedankt en geniet vandaag van de zon
Die van kv factor 50 voor kids is parfumvrij. ik adviseer je sowieso voor alle kinderen factor 50 te gebruiken
Wij hebben goede ervaring met Nivea kids(groene creme, spuitfles op de dip een groene vlek) Sowieso factor 50 voor kinderen. Bij de etos is het nu 2e gratis, tenminste zaterdag was dat zo.
Archief » Uitzending » Trosradar.nl Factor 50 schijnt dus niet veel meer te beschermen dan factor 30. Beter factor 30 heel goed en dik smeren, dan 50 minder.
Lavera factor 20 (let bij deze niet op de factor dit is een ander soort zonnebrand dus dit is genoeg) Ivm eczeem wilde ik een zo natuurlijk mogelijke crème!
Hebben jullie dan niet dat de baby-antizonnebrandcrème zo gigaaaantisch wit is? Het lijkt wel sminck! Ik heb nu Etos en euwh dacht Loreal geprobeerd, zo'n kleine tube.
Vision!Factor 30 hebben wij,maar hij bestaat ook in 50.Echter,een vriendin van me is dermatoloog en die vertelde dat alles boven factor 30 maar weinig toe gevoegde waarde heeft.....
Mijn dochter heeft eczeem, dus een gevoelige huid. Meerdere dure merken geprobeerd, maar zij reageert het beste op die roze lijn voor kinderen van het kruidvat. Daar zit namelijk geen parfum en conserveringsmiddel in. Dus niet te duur en prima voor kleine kinderen!!
Ik heb altijd nivea kids factor 50, die had ons mam ook voor ons vroeger. Ik vind hem fijn in gebruik en hij ruikt heerlijk! Het zal vast bomvol parfum en weet ik veel wat zitten maar ik kijk daar niet naar.
Heeft iemand ervaring met de zonne producten van Mustella? Ik ben voor onze zoon van 11 maanden opzoek naar een melk die goed uitsmeert en geen witte sporen achterlaat.
Vision voor kids. Factor 50. Ideaal! Dotje schuim in je hand, makkelijk uit te smeren en geen heel wit kind meer na het smeren
ik vraag me trouwens af wat het verschil is tussen zonnebrand creme voor kinderen en de gewone. weet iemand dat? Mn man heeft een pigment stoornis en gebruikte voorheen een sunblok op recept maar dat sunblok bestaat niet meer en moet hij het dus met factor 50 doen, en mn zoontje heeft ook pigmonet stornis dus ook factor 50. Het zou makkelijk zijn als ik gewoon 1 soort voor hun kan kopen. had laatst voor mn man van nivea gekocht vactor 50 in een spray vorm..mn man is daar super blij mee..eindelijk een zonnebrand die geen witte strepen acher laat. het lijkt me fijn om die ook te gaan gebruiken voor mn zoontje mar vraag me af of dit wel kan? en of dat ik echt specifiek kids zonnebrand moet gebruiken die lastig insmeert. het voordeel van die spray is dat het gelijk in de huid trekt. want mn zoontje smeert het geregeld van zn huid in zn ogen, wat niet prettig is. hebben jullie al trouwens ook last van zonnebrand vlekken in kleding (vooral witte kleding) wat gele vlekken maakt wat er met geen mogelijkheid eruit te krijgen is? heb al meerdere rompers weg kunnen gooien en spaar voor mn man altijd oude T-shirts op voor vakantie zodat die weggegooid kunnen worden. want die zien er na afloop niet uit. Hij draagt altijd een t-shirt bij het zwembad en doet hem alleen ef uit als hij het water in gaat. en daarna gelijk weer smeren en t-shirt aan.
Je moet er op letten dat er geen kleurstoffen inzitten. Dat laat gele vlekken achter. Ik had vorig jaar nivea kids factor 50 en had er geen last van.
Garnier amber solaire factor 50 gaf die vlekken. heb nu kids fac 50 van nivea en gewone fac 50 in sprayform. van nivea Das mooi om te horen dat die kids in ieder geval geen vlekken achter laat.
Ivm eczeem heb ik Eucerin Kids, factor 50, gekocht. Dit adviseerde onze dermatoloog. Morgen vertrekken we voor een weekje naar Portugal (27 graden op't moment!), dus ga ik hem voor het eerst gebruiken.
Ik had die van de Nivea gekocht (die een kleurtje heeft met smeren), maar daar kreeg mijn zoontje uitslag van. Gelukkig had ik nog een "back-up", namelijk die van de Hema en daar reageert hij goed op Ik gebruik trouwens SPF 50. Als we straks gaan fietsen / zwemmen, heb ik ook nog een UV-shirtje voor hem.
Geen enkel verschil zegt de fabrikant. Mensen willen aparte produkten, daarom zit er een kinderlabel op. Spray is trouwens niet goed, die smeer je zeker te dun en dan geeft het lang niet de bescherming die jullie willen met die stoornis! Echt een crème nemen en dik smeren! Niet elke zonnebrandmerk geeft ook daadwerkelijk de factor die ze beloven. Een erg goed merk zonder rare toevoegingen is die van Avène. Is ook een goed merk met crème lijnen voor droge huid of eczeem huid. Heb zelf een kindje met eczeem, super spul! Kijk op de site voor verkooppunten.