Hoi meiden, De afgelopen 8 maanden heb ik telkens een cyclus gehad van 30 dagen. Maand 9 was hij echter maar 26 dagen. Wel heb ik voor het eerst denk ik mijn eisprong gevoeld afgelopen vrijdag, omdat ik hiervoor telkens dacht dat het mijn darmen waren. Het werd overigens bevestigd door fertilityfriend. Sinds die dag blijft mijn temp hoger dan normaal, tussen de 37 en 37.5. Normaal heb ik rond de 36 - 36.5. Afgelopen weekend was ik extreem moe en vandaag van die zeurderige ongesteldheidspijn in mijn onderrug. Mijn nod staat gepland op 9 sept. Stel ik mij aan en kan die temp komen door het weer, of zou er daadwerkelijk iets zijn?
Het kan allemaal. Maar de innesteling zal dan pas deze week plaats gaan vinden dus lijkt me wel erg vroeg. Ik duim voor je!!
Tja, helaas kan het alle kanten nog op. Je temp kan zelfs nog op je nod kelderen, maaaaaar een hoge temp is in dit geval wel altijd beter dan een lage. Ik duim!
Ik werk zelf op de SEH en ik moest net gewoon bijna een traantje laten toen er een vrouw langs kwam lopen en aan het wachten was op haar man die de auto ging halen en vervolgens kwam aanrijden met een big smile! Hummeltje bij haar van nog geen dag oud.. ow wij willen ook zo graag!