Hoe voelt indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tigra, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai lady's,

Vorige week schreef ik nog dat onze beeb altijd overdwars ligt en was mijn vraag wanneer dit goed komt.
    Nu een week verder heb ik het idee dat de baby met het hoofdje omlaag ligt. Hoe kan ik voelen dat dit echt zo is? Ik voel overal wel getrappel, maar vooral bovenin en aan de rechterzijkant. En nu voel ik ook ineens laag in mijn buik beweging. Zal dit het hoofdje zijn?

Sinds gisteren heb ik ook regelmatig kramp. Dit houdt ruim een halve minuut aan en zakt dan weg. En dan komt het een paar minuten later weer terug. Zijn dit indalingsweeen?
    Tja het is mijn derde baby, maar blijkbaar heb ik toch nog vragen;)
    Volgens mijn man had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook rond deze tijd kramp en zakte de baby's met hun koppie naar beneden. Maar ik kan het me gewoon niet meer herinneren. En ik ging ervan uit dat het nu wel later zal gebeuren, omdat dit de derde is.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. ikke1978

ikke1978 Niet meer actief

Ik heb het bij alledrie de zwangerschappen gevoeld als gemene steken van onderen. Waar ik het ook goed aan kon merken is dat ik weer veel vaker moest plassen. Een soort drukkend gevoel op mijn blaas. En ik kon altijd,als ik ging liggen, zelf het hoofdje voelen vlak boven mijn schaambeen.

3. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voelde het indalen zelf niet, maar merkte dat ik ineens weer wat meer adem kreeg! Heerlijk was dat :).

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik voelde bij mijn eerste zoon een stekende pijn, ik weet nog goed dat ik de trap afliep en bij elke tree even moet zitten omdat het zo heftig was. Bij de jongste weinig van gemerkt omdat het een en al kramp en harde buik was toen.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Ik heb niet echt steken maar een heel zwaar drukkend gevoel van onder. Echt een rot gevoel:p

6. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Ik merkte het door af en toe felle (mes) steken onderin en een zeurend gevoel daar ook onderin. En vaker naar de wc om te plassen haha.

7. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Hier inderdaad ook flinke steken in me flamoes :') echt gewoon dat je gelijk dubbel klapt van de pijn. En een heel zwaar gevoel onderin me buik

Deel Deze Pagina