ok beetje pikant topic, dus wellicht zal ik geen reacties krijgen...maar vroeg met toch af of ik de enige ben met dit "probleem".... vind de sex als ik zwanger ben.... beetje saai aan t worden..., mn leuke lingerie past niet meer... en om nu te gaan shoppen daarvoor.... tja weet t niet... Van de kast afspringen zit er ook niet in.... (bij wijze van spreken) hahahaha zak er dan gegarandeerd door....of kom er al in eerste instantie niet op... veel standjes lukt gewoon al niet meer...... zonder het nodige geklooi.... dussuhh wisselen ofzo zit er ook niet echt in..... mn borsten zijn soms TE gevoelig.... soms Te nauw.. etc. etc. tis niet dat mn partner niet wil... tegendeel, maar vind het nu zo.. uhhh "recht toe recht aan".... Herkennen jullie dit? ennuhhh iemand tips?
Ik herken het wel! Bij ons is het ook een beetje recht toe recht aan geworden maar dat komt vooral omdat veel standjes echt pijn doen bij mij, het is allemaal veel nauwer geworden. Heb helaas niet echt een tip om het te veranderen.... Wellicht heeft iemand anders nog tips?!
nou ik vind: herkenning al heel wat.....!! dus bedankt voor je reactie.... Heb er nog niet veel mensen over gehoord, Ja dat ze geen zin hebben, of wel zin... maar niet "inhoudelijk".... dus vandaar dat ik dacht ik open even een topic... of dat meer vrouwen het zo ervaren...
Nou ik ben momenteel van het type; pffff geen gedoe, ik wordt al moe als ik eraan denk. Dus ik heb helaas geen tips voor je. Eigenlijk heb je dus helemaal niks aan mijn post... sorry
Jij hebt toch een heerlijke manier van schrijven Seth.. Bij de 3e alinea lig ik alweer in een deuk.. Ook hier is het 'saai' en 'gewoontjes'.. Heb de zin er momenteel ook niet naar, dat zal het misschien ook zijn.. Dus ook ik lees DE tips even mee..
Hihi herken het probleem... hier ook zo gewoon. En de laatste tijd komt er al helemaal niks meer van door veel last van harde buiken als ik klaar kom... xxxsas
sja ik vind dat ook hoor. Ik vind die buik ook echt niks met seks te maken hebben en als mijn man eraan zit dan hoeft het voor mij al niet meer... Borsten ook al zoiets, afblijven die zijn nu even niet meer voor jou om aan te zitten. Maar goed, op zich is het heel normaal als dit even op een lager pitje komt te staan, ik maak me er ook niet zo druk om. Ik weet uit ervaring dat het wel weer goed komt!
Blinddoeken, body-to-bodymassage zonder daadwerkelijk iets te doen (gewoon flink teasen dus), andere plekken, alleen hem spontaan verwennen... Plenty te doen toch
Haha, je topic vind ik wel leuk! Ik ben zwanger af (dat was je al duidelijk in het andere topic ) maar herken het wel hoor. Recht toe recht an, dat was duidelijk de beste optie. Doggy-style (im sorry lady's), zooooo niet doen! Het enige wat je krijgt zijn je boobies die formaat pamela aannemen en je om de oren vliegen, of je partner kan z'n armen niet kwijt om je buik. Hhiihi, lepeltje lepeltje, gehezen in een babydol met een heeeeele grote split, zodat de buik ruimte heeft? I dont no, nee bij ons ook niet echt een topjaar kwa sexlevel
hihi... nou ik heis me dus nergens meer in.... mn borsten passen niet.... en zal voorlopig nog wel zo blijven..... mijn vorige borstvoedingsperioden waren ook nog "saai" en moest je weer uitkijken dat de melk niet om je oren vloog.... Verder voel ik me soms weer maagd zeg.... of zijn we bezig.. en vind ik het ff niets... of ik wil wel maar ik kan niet.......
Leuk topic Heel herkenbaar ook. Hier is de seks ook al een tijdje niet spannend meer.. het is lepeltje, lepeltje of ik soms boven, maar niks wat echt werkt (voor mij dan) hahaha... Dus help ik mijn mannetje op andere manieren, omdat het mij nu toch even niks kan schelen. Maar ik vind het wel belangrijk dat hij af en toe wat kwijt kan (haha sorry ) Ook ik weet, het komt allemaal wel weer goed gelukkig!! Nu die buik in de weg zit gaat het gewoon allemaal niet zo soepeltjes meer.. des te meer zin hebben we na de bevalling joh hahaha (hoop ik )
hmmm ik bovenop werkt hier ook niet zo.... hahahaha tis net alsof ik een "paard" bestijg... en heb daarin nooit les gehad... dus zo makkelijk kom ik er niet op...
Nee serieus... als je klaarkomt...of het lekker vinden beginnen die dan ook spontaan te lopen... tenminste hier wel.... hahahaha was mn vent ooit helemaal nat.... nouja we konden een wedstrijdje houden... wie het verste "schoot".....
Haha Seth, herkenning indeed! Heb mezelf al betrapt op volgende gedachte; " Heb ik nou geen zin omdat m'n libido niet zo hevig meer is, OF heb ik nou geen zin omdat ik maar een beetje saai begin te vinden??" Woops! Neen, ff heel persoonlijk... wij waren van het "ruigere" werk (omg ) en vind er nu niet zoveel meer aan omdat manlief wat rustiger aan doet... bezorgdheid sucks. :x
ik heb op dit gebied toch ook wel een probleem. Het lijkt net of mijn vriend niets meer durft te doen sinds we weten dat ik zwanger ben. We hebben sindsdien dus ook niets meer gedaan en als ik het hem vraag krijg ik het antwoord: tuurlijk ben ik niet bang. Heeft iemand hier ervaring mee? Om nou 9 maanden stil te liggen in bed lijkt me ook niks hoor! Want ik heb juist meer zin sinds ik zwanger ben.
nouja... hier gaat het de ene keer nog wel wat ruiger.... maar de andere keer dus niet.... dus de "sex" verloopt hier nu ook een beetje onder "aanwijzingen".... ja schat, mag wel harder... nee ff wat zachter.... verder dus soms afgewisseld door een: "auw'..... en daarna is het ooit.. shit, had niet moeten komen... . of ik lig ernaast en dan denk ik... uhhhh was het dat nou...