Sta ik vanmorgen in de winkel voor een nieuwe poeremetator, zeggen ze me daar dat hij niet meer leverbaar is! En nou wil het geval dat onze oude kapot is, dus heb dat ding echt hard nodig. Waarom worden er geen poeremetators meer gemaakt? Wie snapt dit?
overigens viel het me op dat de rekken met radarsleutels en gaatjespannen ook al aardig leeg zijn, worden wellicht ook uit de voorraad gehaald?
Hahaha, wie probeer je beet te nemen? Volgens mij kun je ze nog gewoon in de winkel kopen waar ze ook plintladders hebben. Dat is naast de kantoorhandel waar ze de mappen met vermiste dossiers hebben. Schuin tegenover de school waar ze al tijden zoeken naar een goeie onzochtbare bordenwisser. Haha. Kijk ook maar eens op www.poeremetator.nl Groet van Kiki
Ik ging laatst al de deur uit voor een vierkante gatenboor, maar helaas hetzelfde probleem....niet meer leverbaar!
wat vervelend maartje, wellicht heb je meer iets aan een luchtanker dan? Trouwens, de voorgeblazen luchtbedvulling heb ik wel gevonden , denk dat die poeremetator niet meer nodig is.
ik wilde er net naar vragen ben er vroeger ooit een voor op uit gestuurd door mijn ouders, en pas bij de 3e slager werd ik naar huis gestuurd, de andere 2 stuurde me destijds door naar de ander die deden het " spelletje " gezellig mee en o wat hebben ze thuis gelachen zeg
hihi die smoekie toch overigens vroeg mn moeder vroeger of ik de plintenladder uit de kast wou pakken en de plinten dan moest gaan schoonmaken, heb me rot gezocht naar die ladder