Ik heb vanochtend met m'n oppaskindjes het begin van een masker van papier mache gemaakt. Lekker met lijm en krantenpapier om een ballon. Nu heb ik de balonnen aan een lint gehangen om te drogen. Ze hangen dus met het tutje naar boven. Kan ik dit laten hangen tot donderdag? Of glijd het krantenpapier er vanaf? Ik merk dat het aan de bovenkant begint te drogen, maar aan de onderkant gaat het nu druppen. (Flink lijm gebruikt) Iemand een idee? Het zou jammer zijn als het mislukt!
Voorzichtig met een haardroger drogen? Ik smeer t altijd net zo lang uit tot t intrekt en dan lichtjes blazen
Met een haardroger vliegt het niet in de fik, op de laagste stand qua blazen en afhankelijk hoeveel standen je hebt de laagste of middelste van de warmte. Zo zorg je er voor dat de lijm wat sneller droogt zodat hij niet meer drupt. Ongeveer 10-15 minuutjes is meestal genoeg. Heb het met zoonlief ook gedaan als vaderdag cadeau een paar jaar geleden! Alleen dan geen masker
Gewoon een plastic zak eronder leggen voor de druppels? Ik denk niet dat het er zomaar afglijd, dan had dat al moeten gebeuren.
Heb de haardroger er een klein kwartiertje op gehad, en nu maar afwachten hoe het er donderdag uitziet... Dank voor de tips!