op het hoofdje gevallen wat nu!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Mijn meisje is net van de bank op de grond gevallen op haar voorhoofd! Ik draaide me 1 seconde om, om een spuugdoek te pakken en het was al gebeurd. Ze moest erg huilen. Moet ik dit niet laten onderzoeken op het ziekenhuis? Ben bang om zo de nacht in te gaan. Ik word helemaal misselijk als ik er aan terugdenk! Heeft iemand tips?
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Meid neem gewoon even contact op met een arts al was het alleen maar om je eigen gemoedsrust.

    Groetjes anita
     
  3. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri is ook al uit zijn wipstoeltje gevallen. Was rood op zijn hoofd en heeft even gehuild. Ben er verder ook niet mee naar een arts geweest. Volgens mij vallen kindjes wel vaker.
    Weet ook niet wanneer je zoiets moet laten nakijken. Als je twijfelt bel dan ff naar de huisartsenpost van het ziekenhuis.
     
  4. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik lees net op internet dat het een goed teken is dat je baby meteen huilt. Ik voel me zo stom, ben hier denk ik nog wel een paar dagen ziek van... Ik lees ook dat wanneer je baby goed reageert en niet suffig is, er waarschijnlijk niets aan de hand is..
     
  5. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Als je kindje gaat overgeven dan meteen de huisarts bellen, dit kan duiden op een hersen schudding.
    Maar kindjes kunnen over het algemeen best wat hebben.
    Kan me voorstellen dat je je er rot onder voelt maar het gebeurt helaas met kinderen.
    Yildiz is van de week van haar stoeltje gevallen en had ze een opgezet oog :( helaas zijn het kinderen.
     
  6. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik zou het idd ook gewoon even in de gaten houden. Zolang ze allert reageert en niet overgeeft lijkt het me goed.
     
  7. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dat ze meteen huilde is idd een goed teken.
    overgeven kan nu geen kwaad meer,
    alleen als dat direct erna gebeurd,
    dan is het niet goed,

    als ze gewoon goed bij is is er niks aan de hand,
    twijfel je, dan gewoon de ha-post bellen!
     
  8. melissa

    melissa Actief lid

    28 mrt 2006
    219
    0
    0
    WEET PRECIES WAT JE BEDOELT!

    Heb Yesse ook 1x, 1 seconde alleen gelaten en boem!
    En gelijk mijn moeder opgebelt en ze zei: als hij niet buiten westen etc is geweest en getroost kan worden, kan je er vanuit gaan dat er niets ernstigs is.Betast het hele lijfje even om te kijken of ze nergens anders pijn heeft.Als ze goed eet, drinkt dan is dr niets aan de hand!
    Weet hoe schuldig je je voelt mijn hart ging ook een tandje sneller toen ik er alleen maar aan terug dacht, vreselijk.Even goed slapen, komt alles goed.

    Enne baby's kunnen nog meer hebben dan wij, alles is nog zo flexibel.
    Mocht je het nou echt niet vertrouwen, ff langs je huisarts!

    succes
     
  9. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Overgeven kan zeker wel kwaad hoor als ze dat nu nog zou doen, meestal komt het als ze gaan slapen dat ze ineens gaan overgeven.
    Ik zou dit toch even in de gaten houden.
     
  10. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee is vandaag weer de oude gelukkig. Was vooral schrik denk ik, ze zal nog wel vaker vallen als ze gaat lopen :(
     
  11. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    hmm, gelukkig, zal inderdaad wel schrikken zijn, Harko kan nu draaien vind het doodeng om hem nu ergens op te leggen, hij gaat mooi op de grond, kan ie tenminste niet afvallen!
     
  12. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Naar een dokter gaan als ze plots gaan overgeven of door blijven huilen.
    Want als ze gaan overgeven hebben ze een hersenschudding. Had mijn zoontje daarom ;)
     

Deel Deze Pagina