Heb even een vraagje.... nu wilden wij met de kerst graag eens ergens anders heen..iets anders dan ons druk te maken wat en bij wie we moeten gaan eten, dus nu dacht ik leuk naar Disney met de kerst, ook leuk voor de kindjes en dan heb je helemaal zo'n kerstgevoel! Nu hoorde ik al van 1 iemand dat het tegenvalt en er alleen maar een grote kerstboom staat en verders niks byzonders.. tja voordat ik daar veel geld voor ga betalen eerst maar ff vragen of iemand hier met de kerst is geweest? en of het echt een aanrader is of idd erg tegenvalt! *ben best wel vroeg he
Ik ben een paar jaar geleden in de week NA kerst geweest. Dan is daar alles nog op en top kerst. Alleen een boom? Ik denk dat diegene oogkleppen op had Supermooi allemaal!!
nou ik ben er ook een keer met de kerst geweest en het is super mooi hoor alles is mooi versierd...en ja er staat een grote boom...maar er ligt ook in die tuintjes van dat nepsneeuw enzo en allemaal lampjes en kerstkransen hangen er...ik vond het erg leuk toen
Ik ben jaren terug geweest in november en toen was alles al in kerstsfeer en het zag er erg mooi uit, veel versiering en ook die sneeuw helemaal leuk. Volgens mij is het met de kerst wel flink aan de prijs, maar ooit .....
Wij willen het van de flying blue miles doen, dan kost het ons waarschijnlijk niks..alleen het eten daar dan.. maar we overwegen nog met iets anders of we de miles voor iets anders gebruiken en disney dan gewoon betalen..
ooh dat zou ik ook zo graag willen! als ons kindje er is en wat groter is gaan wij dat ook zekers doen met/rond de kerst! lijkt me zoooooo mooi!!!
Wij zijn zowel in Parijs als in Florida met kerst geweest, beide heel mooi, maar die vriestemperaturen in Parijs waren echt niet voor herhaling vatbaar, dat doe ik nooit meer!
Al 2 keer met de kerstperiode geweest! SUPER!!! Als mijn jongens wat groter zijn gaan wij weer met de kerstperiode! Op en top kerst!!!
Mijn zus vond het ook erg mooi, de kerstversiering. alleen vond ze het jammer dat ze niet korter op kerstmis was gegaan omdat ze in november nog geen kerstgevoel had...
ik vind de sfeer helemaal super. minder vind ik gewoon de kou hihi maar dat ligt aan mij. leukste hotel met de kerst is seqouia lodge die is echt knus dan. met een groot haardvuur in de bar.
Sequoia is idd erg leuk! In 2009 hebben wij in New York gezeten, ook super maar dat kost een stuk meer!!!
Wij zijn ook met kerst daar geweest. Ik vond het vreselijk! De omgeving is in 1 woord geweldig, prachtig versierd, mooie parades etc. Maar het was mega druk! We hebben 2 attracties kunnn doen. Het was ook nog eens mega koud dus voor ons niet nog een keer in december. We gaan ieder jaar maar dan liever in minder drukke maanden zoals januari en september.
Wil je met kerstperiode, of écht met de kerst? Met de kerst zelf zou ik zelf nooit gaan, véél en véél te druk... dan is het park echt stampvol schijnbaar. En ik vind het normaal gesproken in de weekenden al écht te druk Wij zijn een paar keer eind november geweest héérlijk! Eén jaar met ons meisje, toen ze 5 maanden was! Dit jaar gaan we weer in november. Met een kleintje van dan 13 maanden en onze oudste van dan bijna 3,5 . Waarschijnlijk naar Sequia Lodge. Ikzelf vind dat er helemaal bij horen een écht disneyhotel. Overdag lekker even terug om op te warmen in de kamer (bad ) en eventueel lekker slapen voor de kinderen en dan na een paar uurtjes weer terug. Eventueel lekker zwemmen... We zouden afgelopen november gaan , maar ik bleek onverwachts zwanger van de jongste. En 4 weekjes oud vond ik nog nét te jong om al naar disney te gaan (en ook om haar thuis te laten bij oma ofzo) . Maar oke, ik kijk er dus al helemaal naar uit. Wij gaan dus eind november en dan van maandag tm donderdag ofzo. De meest rustigste tijd dus...
Hmmm....na teruglezen zie ik ook dat je met de kerst (of kerstvakantie) zelf wilt.Wij gaan altijd buiten de vakanties of de weekenden.Het is er anders zo vreselijk druk.Maar rond de kerst buiten de vakantie lijkt het me helemaal geweldig.Maar dat van die drukte zou ik zeker wel meenemen in je overwegingen.Want het is echt heel druk dan.Niet leuk meer zo druk.