Paniekmomentje dreumes reageerde niet meer :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Djairo, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djairo

Djairo Lid

29 sep 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Afgelopen woensdag is mijn dochtertje een dagje met oma op stap geweest, die zich helemaal rot was geschrokken omdat mijn dochtertje in de buggy zat met open ogen maar gewoon nergens op reageerde! Volgens mijn schoonmoeder had ze echt een lege blik en was ze wat witjes en reageerde ze pas na een paar minuten weer.

Nu ben ik hiervoor uiteraard al naar de huisarts geweest ook ivm de zesde ziekte die ze momenteel heeft maar die kon ook geen verklaring geven. Nu was ik nieuwsgierig of iemand van hier dit weleens heeft meegemaakt?

Ondanks dat ze helemaal is onderzocht ben ik toch een beetje ongerust, vooral omdat ik het nog nooit heb meegemaakt met haar. Wat zou het kunnen zijn geweest? :):(

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Goh ja dat is wel eng.
    Kan ze misschien met open ogen hebben geslapen?

Gefeliciteerd trouwens, ik zie dat ze jarig is.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn oudste dochter heeft ook eens rond die leeftijd met open ogen liggen slapen. Ik krijste zo erg van de schrik bij haar bed dat ze helemaal overstuur was, ik dacht dat ze er niet meer was zo eng. Daarna nooit meer gebeurd gelukkig.

4. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Ja, hier ook eens meegemaakt..

Dochterlief was gevallen en had een sneetje in haar arm, ik had deze schoongemaakt en een pleister op geplakt. en aan tafel gezet om te eten. Bij het opscheppen viel het me ineens op dat mijn dochter helemaal wit/grauw wegtrok en onderuit ging. Ze zat ook echt met een lege blik in haar ogen en reageerde niet / nauwelijks meer. Het heeft ook echt even geduurt voordat ze weer helemaal zichzelf was... (zo'n 20 minuten... :() Dus inmiddels hadden we de HAP gebeld en stond de ambulance voor de deur... Uiteindelijk niets aan de hand en was ze waarschijnlijk gewoon flauwgevallen, en waren wij zo stom om haar niet even plat te leggen... dan kom je namelijk sneller bij... (even niet bij nagedacht) bij kleine kinderen schijn het even te kunnen duren voordat ze weer bijkomen.

Maar dat was vast bij jou niet het geval... Wat mijn dochter ook regelmatig doet is echt voor zich uit staren, waarbij je af en toe echt moeite moet doen om contact te maken, misschien idd slapen met de ogen open, waardoor ze ook misschien iets witjes werd... Ik zou mij er niet echt druk om maken...

Deel Deze Pagina