He meiden , even weeeer een wasverzachter vraagje... ik wil zoooooo graag van die hele zachte handdoeken uit de droger (ik doe de badhandoeken / washandjes ed altijd in de droger) maar het lukt me nooit om die er zo lekker zacht er weer uit te krijgen... Ook de handdoeken voor ons zoontje en de badcapes wil ik graag lekker zacht hebben. Ik heb em altijd op de heetste stand (de droger) Hoe krijg ik mn was zachter uit de wasdroger? Welke wasverzachter kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Ik gebruik geen wasverzachter als ik de was daarna in de droger droog. Dat is bij mij echt niet nodig, het wordt dan al heel zacht. Buiten dat gebruik ik altijd Robijn (vind ik het lekkerste ruiken).
ja? ik hoor dat vaker idd. Bij mij niet dus. als ik het in de droger doe dan wordt het niet heel erg zacht... (ook niet heel hard hoor , maar een beetje gewoontjes zeg maar )
Ik gebruik ook geen wasverzachter (nooit eigenlijk) en de handdoeken komen zacht uit de droger. Ik vind dat handdoeken die met wasverzachter zijn gewassen minder goed vocht opnemen bij het afdrogen.
Hier ook geen wasverzachter. Ik was met sunil, en gaat gewoon op de gewone stand in de droger. ( dus niet extra heet of zo) en komt er gewoon zacht uit.
gebakje , is dat dan de heetste stand? Bij ons op de droger wordt het aangegeven met A , B, C etc.. ik doe em altijd voor het gemak op A. En dat is dan tevens ook de heetste stand. Zal eens zonder wasverzachter proberen! Hopelijk zijn de handdoeken dan wat minder ruw
Ik vond de geur van de wasverzachter altijd vervliegen in de droger.. maar gebruik nu Silan droogtrommel fris en dat werkt hier super! misschien nog het proberen waard?
Ik was ook niet met wasverzachter meer , manlief kan er ineens niet tegen. Maar de handdoeken enz komen er zacht uit. Staat op c altijd, kast droog dus .
Ik gebruik de wascapsules van Ariël en de wasverzachter van lenor..Mijn was is ooit ruw of hard. Ik droog handdoeken etc op de stand " witte bonte was"
Hier maakt het eigenlijk niet uit welke wasverzachter ik gebruik, de handdoeken komen altijd lekker zacht uit de droger. Meestal gebruik ik Lenor.
Hier het liefst Lenor of de fel blauwe van Robijn. Ruikt een beetje naar de ouderwetse kauwgomballen Heerlijk
Je hebt ook van die ballen om in je droger te gooien om de was wat zachter te krijgen, kun je bij de Action kopen en volgens mij ook wel bij de Blokker, of het echt werkt, weet ik niet. Mijn was komt er namelijk altijd zacht uit, of ik nou wasverzachter gebruik of niet.
Ik was mn handdoeken altijd met een scheut natuurazijn in het wasverzachterbakje. Dit werkt al als wasverzachter maar je handdoeken nemen nog wel steeds (en ik heb het idee juist meer) vocht op. In tegenstelling tot wat iedereen denkt: nee het stinkt niet, het ruikt juist heerlijk fris en ontkalkt gelijk je wasmachine.
Ik gebruik wasverzachter van Robijn de gele mijn was komt er altijd zacht uit, maar doe het ook altijd in de droger. Handdoeken op de heetste stand.
ok , nou ja dan ligt het miss aan onze wasdroger? al is ie niet zo heeel oud en er mankeert nooit wat aan. ik zal eens die ballen van de action opzoeken!