Goede slofjes waarop kindje niet uitglijdt?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Goldsword, Aug 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

Dec 14, 2013
    1,422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben op zoek naar slofjes voor mijn dochtertje die nu iets meer dan een weekje los loopt. Omdat het weer wat kouder wordt, vind ik blote voeten soms wat fris, maar op sokken (ook op antislip sokken) kan ze niet goed lopen, het is dan nogal glad. Weten jullie goede slofjes die een redelijk stroeve onderkant hebben en die niet al te duur zijn??

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Leren slofjes vond ik het fijnst.

Op nummer 1 stonden hier de leren slofjes van bambino, van kruidvat. Mijn dochter heeft ze in alle maten gehad. Lekker hoog in de enkels, mijn dochter kreeg ze niet zelf uit en ze zijn makkelijk aan te trekken door de twee lusjes op de wreef en in de enkel.

Op nummer 2 stonden hier de aapies. Leren babyslofjes | Babyschoenen

3. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

Dec 14, 2013
    1,422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Bedankt, ga ik eens naar kijken :)

Toevallig iemand ook ervaring met Bernardino's gevoerde babyslofjes? Vind ze echt heel schattig, maar weet niet of de onderkant glad of stroef is?

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    Ik ben fan van jinwood slofjes. Moeten uit Canada komen maar prima service, veel keus en snelle levering. Ze loopt er prima op, bij droog weer ook buitenshuis. Ze zijn qua model vergelijkbaar met die van aapies of bambino, maar stuk goedkoper. Ze vallen wel groot, dus kijk goed naar de maattabel (dl is 16 maanden en de 6-12 mnd slofjes zijn nog aan de grote kant)

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    aappies!! heel fijn! even de voetjes opmeten en vanuit daar bereken je de maat.
    wij hebben 3 paar hoge slofjes gehad en bleven altijd netjes zitten!

6. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

May 1, 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een soort sokken...weet zo even het merk niet...
    Zijn vrij dikke sokken met een hele, tja, soort rubberen onderkant!
    Heel stroef, lekker warm en kan gewoon over de sokjes heen...
    Vind ze ideaal! Per setje geloof ik 7 euro....
    Kan ook gewassen worden wat ik altijd erg fris vind!

Even snel site gezocht, dezes bedoel ik

ANTI SLIP::KIDS::Beenmode online; legging, maillot, sokken en kousen!

Van ewers

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Bij scapino voor! €6 stevige zool ze kunnen er zelfs op naar buiten. Zijn zw te klein hup weg en nieuwe. Heerlijk warm super makkelijk aan te trekken.

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij hebben Oxxy slofjes en nu onze zoon te grote voeten heeft heeft hij leren slofjes van baby paws.
    Ik vind het ook belangrijk dat het leer niet geverfd is met giftige verf omdat ze (zeker in het begin) nogal afgesabbeld zijn!

9. lolliebol

lolliebol Bekend lid

Nov 15, 2012
    647
    0
    0
    Ik hoor goede verhalen over slofjes van Boumy. Zelf heb ik nu sloffen met een stevige onderkant gekocht van het merk Living Kitzbuhel. Ik vind ze geweldig!!!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier paar soorten slofjes gehad maar vond het allemaal niet zoveel. Hier vanaf dat ze konden lopen binnen crocs (ook vaak blootvoets, vloerverwarming). Ook ideaal voor even de tuin in, op de camping enz. Sponsje er over en weer schoon.

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik ken deze slofjes niet, maar de onderkant van leren slofjes kun je in het algemeen ruw houden door af en toe lichtjes te schuren met een schuurpapiertje.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Wat schattig! Wat betaal je aan verzendkosten als ik vragen mag??

Share This Page