is dit wat? http://www.gardo.nl/catalogus/kombi-led ... an-p-1746/ onze kleine hummel komt in onze slaapkamer en wij zaten dus ook met een beperkte ruimte voor meubels enzo. Toen ik deze zag was ik helemaal verkocht! echter hebben we nu toch 3delige kamer besteld, we kregen het kado.
hier ook een klein, knus kamertje voor 2 kindjes! aan de ene kant staat 1 bed en de commode en de muur daar tegenover de kast en een 2e bedje. groot of klein, je kindje slaapt er eigenlijk alleen maar. Hier kunnen ze later trouwens wel allebei op een aparte kamer hoor... maar vond het aanschaffen van 2 babykamers overbodig ; )
Heb je een foto? Ben eigenlijk wel benieuwd! En ben je niet bang dat de oudste straks denkt 'oh ik ga even met mijn broertje spelen' en dan iets doet wat niet mag? Alhoewel... hij zal zeker nog in een ledikant slapen of niet?
we hebben een cot-bed gekocht... dat is een groter ledikant, 140-70 cm en idd nog met spijltjes... in mijn album staan een paar foto's, maar dat is van 1 kant... de andere kant staat nog niet op de foto edit: kijk net in mijn album en zie dat je er dan niks van ziet zal binnenkort wel eens een aantal foto's maken.