tips voor welke babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door inkie, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie

    inkie Actief lid

    16 mei 2006
    118
    0
    0
    Hi,
    We hebben nog een babyfoon nodig maar ik zie door de bomen het bos niet. Jullie een tip over welke wel of welke absoluut niet? Of weet iemand een test site of zoiets dergelijks?

    Bedankt!
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Dr was er trouwens ook eentje van philips (ik weet niet meer welke) die niet goed was en in het programma Radar voorkwam.
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Staat misschien nog op de site van Radar... Een vriendin van mij had dat ze steeds een andere baby erdoor heen hoorde bij hun even verderop.. Volgens mij kun je het beste een DECT-babyfoon pakken, daar gebeurd dat niet bij, zijn wel wat prijziger!
     
  5. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij hebben er een van Alecto gehad waar je de hele buurt op kon horen ondanks dat er verschillende kanalen opzitten. Mijn schoonzus heeft er 2 van Philips gehad die dect waren maar waar ze toch andere babies op kon horen.

    Wij hebben nu wat meer geld uitgegeven aan de SUPERNOVA hij is echt super goed!! Er zitten 30 vewrschillende zenders op die je meteen kan testen of er anderen ook op die zender zitten. Ze zijn draagbaar, klein en heel goed in te stellen. Ze werken op ene accu dus zonder gedoe met baterrijen. Makkelijk mee te nemen en de batterijen worden niet lui. Er zit 2 jaar volledige garantie op. Net ff wat duurder maar ik heb er geen spijt van gehad.
    Ze verkopen ze bij babyplanet. Ik heb toen echt overal naar dat ding gezocht en daar hadden ze hem gelukkig.

    Succes
     
  6. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.152
    403
    83
    Wij kunnen onze telefoon als babyfoon gebruiken :) Die belt zelfs naar je mobiel als het moet, dus suiker lenen bij de buren? Geen probleem :)
     
  7. Niet meer actief

    ik heb wel een babyfoon, maar ik heb hem nooit gebruikt....
     
  8. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Wij hebben de philips sbcsc486 en zijn hier zeer tevreden over. Deze is wel prijzig, maar het bereik is erg goed. En er zitten ook handige extra's op zoals een nachtlampje en 6 verschillende slaapliedjes.
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb er eentje van tomy.
    Audi premium of zoiets.
     
  10. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb er 1 bij blokker vandaan.. met een temperatuur meter erop. (niet nodig,maar hebben we ook maar gekregen)
     
  11. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik had er 1 gratis bij de babykamer gekregen van Alecto. Nou dat was dus helemaal niets. Alleen maar andere babies op te horen en heel veel ruis.

    Nu hebben we er 1 van Philips en deze is echt super. Hij is wat duurder, maar dan werkt ie ook wel hartstikke goed.

    [​IMG]
     
  12. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  13. inkie

    inkie Actief lid

    16 mei 2006
    118
    0
    0
    Hartstikke bedankt dames voor de vele reacties, ik ga aan de slag met de informatie die ik heb gekregen van jullie zal vast wel iets geschikts tussen zitten.

    Fijn weekend!
     
  14. inkie

    inkie Actief lid

    16 mei 2006
    118
    0
    0
    @Miranda, weet je toevallig of het ging over de Alecto DBX-85 of DBX 88 ? want ik ben eens gaan snuffelen op internet en daar zeggen ze dat hij niet ruist en krijgt hele goeie recenties.
    Denk je dat het zou schelen dat hier echt bijna geen kinderen in de directe omgeving wonen, dat wil zeggen in een straal van 300/400 meter?
    Groetjes Ingrid
     
  15. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Net als Suus heb ik er eentje van de Blokker. Fijn apparaat, nooit andere baby's gehoord en de temperatuur en vochtmeting vind ik wel praktisch.
     
  16. Jowi 2006

    Jowi 2006 Actief lid

    21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Inderdaag wij hebben deze ook... Prima ding.. En we horen niet de hele buurt, zelfs nog nooit wat anders gehoord dan onze eigen Jowi
     
  17. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi!
    Mijn lief en ik hebben vandaag de babyfoon van Alecto DBX-85 gekocht. Op internet zie ik veel goede recensies hierover. Deze Alecto heeft ook Dect. Wij hebben expres niet gekozen voor Philips, omdat wij al vermoedden dat veel meer mensen die hebben. Maar goed, het is afwachten straks, want de kleine komt (pas) over een paar weekjes ;)
     
  18. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij willen ook de alecto halen waarschijnlijk de 88 of die daarvoor. hij is erg prijzig maar wil wel wat goeds hebben. heb nog even de tijd om rustig te kijken waar ie het voordeligste is.
     
  19. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hadden dus ook de alecto DBX-85 (dect) en toch hoorde wij mensen erop. Zelfs bakkies van anderen. Maar bij ons was het heel erg want 1 gezin had de hele dag de babyfoon aanstaan en dus iedere keer als ik dat ding aandeed kon ik alles volgen daar. Ik werd er gek van.

    Met de super nova heb ik dat nog niet gehad.
     
  20. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik heb deze.... van philips heeft 120 kanalen/zenders

    DECT-babyfoon
    SKM7489NC/00
    Geen interferentie met DECT
    Kamerthermometer
    Terugspreekfunctie voor de ouder

    zitten ook 6 slaapliedjes op en lichtjes enz enz
     

Deel Deze Pagina