Ben ik de enige die dit belachelijk vind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hoi allemaal,

Eergisteren heb ik een nieuwe adapter voor mijn kolf besteld, gelijk betaald en netjes door de webwinkel dezelfde dag nog verstuurd. Ook netjes alle track en tracé gegevens gehad, so far so good. Nu zou het pakketje gisteren worden geleverd door DHL. Hele dag thuis geweest, alleen de deur uit geweest om onze oudste van school te halen. Netjes de hele dag het pakketje via internet in de gaten gehouden maar s'avonds was er nog niks geleverd. Even na 22 uur besloten man en ik maar naar bed te gaan en nu zie ik dus net online dat ze schijnbaar om 22.50 aan de deur waren. Uiteraard sliepen wij dus niks gemerkt (en stiekem lijkt het me ook heel onwaarschijnlijk dat ze hebben aangebeld want onze hond slaat dan altijd gelijk als een bezetene aan en dit heeft ze niet gedaan). Vandaag dus maar weer op pakketjes wacht want heb die adapter echt nodig om te kolven. Maar ben ik de enige die het belachelijk vind dat de pakketjes bezorger nog om 22.50 uur voor de deur staat? Dit zijn toch geen normale tijden meer? Hopelijk komen ze vandaag op een normaal tijdstip en gaat er niet weer een dag of wat overheen.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat lijkt me niet normaal nee. Kan me ook niet voorstellen dat ze zo laat aan je deur komen. Je kunt op DHL ook zien hoe laat ze komen op basis van je postcode, zou dat gewoon aanhouden want die tijden zijn er niet voor niks. Hopelijk komt je adapter vandaag wel!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat ze niet geweest zijn en dit gewoon op afstand hebben ingevuld omdat ze het bijv niet gered hebben en toch iets moesten noteren.

4. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    PostNL heeft hier laatst een pakje om 22.00 afgeleverd. op een doordeweekse dag. Ze hebben het waarschijnlijk heel druk.

5. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Dit zou kunnen hoor! Wij hadden laatst ook een pakketje door DHL niet geleverd gekregen terwijl op de track & trace stond van wel.. en toen werd het inderdaad de volgende werkdag pas bezorgd.

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    In december kunnen bezorgtijden later zijn dan normaal. Normaal is tot 8 uur.

Nu vind ik bijna 11 uur wel overdreven, maar ze kunnen het proberen. Ze moeten het natuurlijk wel die dag eigenlijk afleveren!

Ik denk dat ze langs zijn gereden en hebben gezien dat alles donker was en dat ze zelf zo slim waren om te concluderen dat je niet voor een pakketje wakker wilt schrikken van de bel of van de hond.

Of wie weet zijn ze inderdaad niet langs geweest, hebben ze vooraf al besloten dat dit te laat was en hebben ze de tijd ingevuld dat ze gestopt zijn.

Ik hoop dat ie vandaag snel komt!

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Een keer had ik avondlevering (tussen 6 en 10) gekozen en waren ze er half 11. Vind ik al wel heel anders dan wanneer je er de hele dag op zit te wachten. Het was wel minder dat ik, alleen thuis met twee kleine kinderen, het bij de ingang van de flat moest komen aannemen, omdat de politie eerder trgen m had gezegd dat hij niet voor de ingang mocht blijven staan met zn auto. (Een gewone parkeerplek kan zo'n 100 meter verder zijn, daar had-ie blijkbaar geen zin in)

8. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Bij ons is PostNL ook regelmatig tot 22.00 uur 's avonds geweest. Vooral in de decembermaand hebben ze het erg druk. Ik ben altijd wel blij als ze 's avonds komen, omdat we dan thuis zijn.

Maar na 22.00 uur verwacht ik niemand meer aan de deur. Dat is wel erg laat.

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dit dus.
    Bij DHL staat soms al dat het is afgeleverd en dan ga je in paniek opbellen en komt een dag later je pakje ineens.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Dit denk ik ook.

En nee, bezorgen om 22.50 is niet normaal.

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik had het laatst ook bij DHL. Pakje nooit gehad en ineens kreeg ik ern mailtje van de whekamp dat het pakje retour was...

12. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Dat is wel erg laat, zou er ook nog even naar vragen.

Het zou best dat ze het druk hebben inderdaad.

22u vind ik ook nog erg laat trouwens, dan liggen wij regelmatig al op bed hier. Dan verwacht ik echt niemand meer aan de deur.
    Hier komt alles overdag, nog nooit 's avonds een postbode of pakketbezorger gezien.

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier bij DHL was ik laatst om 23.20 zogenaamd niet thuis geweest; toen stond er echt niemand voor m'n deur hoor, is op afstand ingevuld. Anders had je ook wel een briefje in de bus.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mijn zusje werkt bij DHL en die mogen maar bezorgen tot 21.00 ( met n uitschieter Naar 21.15)
    Dus lijkt me sterk

15. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik heb wat besteld bij ikea en dat wordt vandaag geleverd door postnl tussen 8.30 - 21.30. Ook handig. Kan je geen kant op.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    DHL heeft vaker zulke fratsen. Vorige keer zou er een pakketje tussen 12-17 bezorgd worden. Die bezorger was niet geweest maar had het wel ingevuld. Ik had ook geen briefje gekregen door de bus.

De volgende dag kwam hij het afleveren ;)

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik snap wel dat het december is en super druk enzo maar wees dan gewoon eerlijk en laat weten dat de bezorger het niet meer red. De hond is niet aangeslagen en vanaf de voorkant kan je niet zien of we wel of niet thuis zijn want de woonkamer is aan de achterkant. Ik had graag me bed uitgekomen voor dit pakketje. Nu moet ik wederom weer een dag wachten en hopen dat er vandaag wel geleverd wordt. Vind het gewoon frustrerend, kan nu ook niet kolven en moet vanmiddag mijn oudste en een vriendje ophalen, zal je net zien dat ze dan vandaag dan komen ;)

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier eens gehad met parcelforce. De hele dag op uitkijk en tussendoor ook op internet kijken. Steeds dat het pakje onderweg is. Ineens iets na 5 uur staat er afgeleverd. Ik heb toen gebeld en aan de hand van de code hebben ze uitgezocht hoe en wat.
    Blijkbaar was de bestelwagen in panne gevallen en tegen dat er een andere bestelwagen was was het te laat om de ronde af te maken. Maar blijkbaar moeten ze de pakjes scannen als ze van een voertuig naar een ander gaan en dan maakt het systeem ervan dat het afgeleverd is. Pakje is dan de volgende dag bestemd.

En met amazon, ik weet dat die tot 9 uur leveren. 9 uur nog niemand gezien. Uiteindelijk was het 20 na 9 toen ze er waren. Liep wat uit door drukke tijden en drukte op de weg overdag.

19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb ook niet zo'n goede ervaring met DHL. Eerste dag netjes thuis gebleven tot 18.00 uur omdat ik op een pakketje zat te wachten (zou tussen 12-16 bezorgd worden), lag er om 20.00 uur een kaartje in de brievenbus. De volgende dag zat ik samen met mn zoontje te wachten en hoorden we ineens de brievenbus.. niet thuis pakket afgegeven daar en daar. Ik ben toen wel flink boos geworden. Ik zit niet voor niks de hele dag thuis, bel gewoon aan ipv voor het gemak alles op een ander adres (2 straten verder) dumpen.

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Nou, net even gebeld want zit mezelf hier op te vreten van frustratie ;) Als het goed is wordt het voor 15 uur vanmiddag geleverd en anders plak ik een heel groot briefje op de deur dat ze me even moeten bellen want ik ben echt 5 minuten van huis af en zou zonde zijn om het weer te missen. DHL punt is hier ook niet om de hoek ofzo.

Deel Deze Pagina