...zegt hij met een heel treurige blik en gaat poes troosten. Maar het helpt niet want poes is al weken verdrietig, ook 's nachts en hij heeft er soms last van. Zonder poes wil hij ook niet slapen, dat is zielig voor poes. Kijken jullie even mee? Waarom lijkt poes voor hem verdrietig? Dan kan ik er misschien weer een blije poes van maken Barbara beer is trouwens ook standaard verdrietig, daar zijn het de stipjes rond de neus die hij voor tranen aanziet, Boris beer is nl. wel blij
Ja, ik vind poes ook wel verdrietig geloof ik! De rechterkant (voor de kijker) van zijn gezichtje hangt af naar beneden. Is poes misschien in de was geweest en daardoor slapper?Misschien kun je door een klein gaatje poes wat bijvullen, zodat hij weer fier rechtop zit? En evt met een borduurdraad een nieuw blij mondje naaien? Het kan natuurlijk ook dat er wat anders is, dat hij zelf verdrietig is. Kun je niet vragen hoe poes weer blij zou worden? Hij weet het misschien zelf wel.
ja, poes is inderdaad verdrietig. Zoals moniponi het omschrijft zou ik het ook doen. misschien een leuk jasje of strik in zijn lievelingskleur?
hier ook altijd dezelfde met dezelfde emoties.. is het niet gewoon dat er een paar blij zijn ene een paar verdrietig.. hier is Winny the pooh altijd stout.. Pop Iggi ( naam heeft ze zelf bedacht ) is meestal verdrietig en Noortje is vrij wel altijd ziek. Keesie daarintegen is goed gemutst 9 vd 10 keer
Hihi.. Ik vind 'm ook wat sip! Denk door het wat scheve afhangende gezichtje. Misschien wat pimpen en de poes blijmaken.
Gevoelig voor de emoties van anderen: is er dan iemand anders verdrietig in jullie omgeving ? Wat vond hij ervan dat je poes weer blij hebt gemaakt?