Ja, de bouwvak zal inderdaad een stuk duurder zijn.. Maar vinden jullie Zuid-Spanje dan niet te warm? Als je in de bouwvak gaat kun je ook op bv. Girona vliegen of Barcelona, das maar 2,5 uur ofzo. En rond de 25-30 graden. Wij zaten trouwens in Calleta de Fuste, vlakbij het vliegveld. Zo fout vind ik dat niet... Op sommige momenten is paai-snoep zeer pedagogisch verantwoord!
voor de bugaboo kan je (bijv via marktplaats) een speciale tas huren zodat hij niet beschadigt. Voordeel vonden wij dat er nog heel veel extra ruimte in die tas was en die tas niet meetelt in het gewicht van de ruimbagage. Wij konden er oa nog 2 pakken luiers (wel los) in kwijt... scheelt toch! Bugaboo mag alleen niet mee tot de gate... dan moet je het met een buggy of draagdoek doen of lopen...
Dat zou ook nog een idee zijn Debby! Minaa. Mijn man gaat nu kijken op Egypte. Maar het leek mij eng met die rellen van vorig jaar enzo! Kristel. Balen van de heenreis. Dat lijkt me zoo erg! En zat die Derek bij jullie in het vliegtuig! Wat erg op dat moment!! En lollies. Nou als het helpt is dat toch heel fijn! Zolang het maar niet standaard wordt is mijn mening dat dat best kan!