Zwangerschapsboek Anne Geddes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magnolia, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia

Magnolia Nieuw lid

24 dec 2008
    4
    0
    0
    Zelfstandig Ondernemer
    Leeuwarden
    Ik ben bijna 17 weken zwanger en houd zelf een dagboek bij. Hierin zet ik wat er in de wereld gebeurd, maar relevanter de bijzonderheden rondom de zwangerschap, controles en nog meer. Ik heb er de zwangerschapstesten, echo's en kaarten ingeplakt.
    Nu heb ik bij een kennis een zwangerschapsboek van Anne Geddes gezien. De vragen die daarin staan, vond ik erg leuk, maar om nu een boek te kopen terwijl ik m niet gebruik.... Ik kan daar wel dingen inplakken, maar dan staat het boek al snel helemaal wijd en gaat het vast snel kapot. De dingen die ik ingeplakt heb, kan ik ook niet meer uit mijn eigen dagboek halen zonder het kapot te maken?

Wie heeft zo'n boek en is bereid om de vragen over te typen en mij te mailen? Ik wil het ook zelf wel overtypen, als je bijvoorbeeld in de buurt woont, maar kan me voorstellen dat er wellicht prive dingen in staan die je niet zomaar met een vreemde wilt delen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey ik heb het boek en wil je wel helpen... maar dan wordt het wel maandag dan kan ik er even voor gaan zitten...

3. Magnolia

Magnolia Nieuw lid

24 dec 2008
    4
    0
    0
    Zelfstandig Ondernemer
    Leeuwarden
    Super dat je dat wilt doen. Heeft geen haast. Heb al veel opgeschreven, maar die vragen vullen zo mooi aan. Heel erg bedankt voor de moeite!

Zal ik je in een pb even mijn maiadres stuen of heb je die al in mijn profiel gevonden? Ben even vergeten of dat op zichtbaar staat...

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heej

jah stuur m maar ff hij staat niet openbaar...
    als er meer meiden zijn die de vragen willen hebben laat t maar weten, dan is t een kwestie van copieren en doorsturen:D

Deel Deze Pagina