dat denk ik ook, anders was het deze ronde niet raak geweest (deze ronde was ook voor het eerst dat we tijdens de eggjump elke dag aan het klussen waren )
Leuk hoor die tips, bij mij heeft er alleen nog geen een geholpen :x. Volgens mij is het vooral geluk hebben, en tuurlijk kun je dat geluk proberen een handje te helpen dmv alle tips .
Dat paardje rijden is ook niet handig, dan moeten de zwemmers omhoog (tegen de zwaartekracht in) zwemmen, dat kost meer energie lijkt me of er loopt een groot deel er weer uit wanneer je eraf gaat Beter is de missionarisstand, daar komen ze het diepst mee.
De eerste keer was het bij ons in ronde 10 raak en die keer hebben we het juist niet iedere dag gedaan, maar zelfs maar 2x rond de eisprong, de andere maanden deden we het vaak iedere dag. Nu ben ik weer zwanger (in ronde 2) en ook deze keer hebben we het juist niet iedere dag gedaan. Tja, of het daaraan ligt weet je natuurlijk nooit zeker, maar het is het proberen waard toch?! In ieder geval veel succes met zwanger worden! Groetjes, Theres
Thanks Zijn er veel meiden hier die dit drinken/innemen? (aloe vera)? En wanneer moet je dit dan nemen? Ik ben btw ook wel benieuwd naar de tarwekiem/teunisbloem zooi
tarwekiemolie maakte mijn cyclus regelmatiger en korter. Had gewoon de capsulles van de kruidvat. Plus ik ben toen ik daarmee begon vrijwel direct zwanger geworden bij de 1e en van de 2e in 1x. Verder naderhand met de benen de lucht in, bij beide ook direct zwanger. Ik bleef minimaal een kwartiertje liggen. Verder bij de 2e dus in 1 ronde zwanger, maar wij klusten wanneer wij zin hadden en dat was elke dag, soms 2x per dag. Ze zeggen dat dat niet goed is voor de kwaliteit van de zaadcellen, maar goed, wij zijn het bewijs dat dat niets uitmaakt (mits de zaadcellen goed zijn dan he, maar dat weet je van tevoren eigenlijk nooit)
Ja heel stom misschien, maar ik ben ook met mijn benen omhoog gaan liggen. Dat deed ik de andere rondes niet, maar deze keer wel en check mijn banner!
Ben niet met de benen omhoog gaan liggen maar met de knieen omhoog, met de voeten plat op het matras laat maar zeggen. Dat deed ik voorheen niet en dacht.. kan toch geen kwaad om het te proberen. Ben van mening dat de "goede" jongens toch wel aankomen op hun plek van bestemming, daar zijn ze immers voor gebouwd!
Weer een boel handige tips ! En de tarwekiemolie ga ik zeker wel proberen. Mijn cyclus is best onregelmatig ..
Ik blijf een half uur liggen, anders loop ik leeg *shock* Doe een kussen onder mijn kont, zodat de zwaartekracht zijn werk kan doen! Ooo en vandaag heb ik allemaal rare steekjes, maar dat zal mijn ei wel zijn...
Umhz...randjesfietsen, met de benen de lucht in, andere eetgewoontes aannemen, alles wat er maar te proberen valt geprobeerd, maar toch nog geen resultaat. Etos zwanger willen worden, hier werden alleen mijn cyclussen korter van. Je moet gewoon vrijen hoe je altijd vrijt, ervan genieten en niet teveel stil staan van o ik moet nu dat doen want dan is de kans groter Die soldaatjes komen er wel, die zwemmen heus niet ineens de andere kant op als je opstaan .
Tip 1 Eisprong goed in de gaten houden, evt met testje Tip 2 Volg je 'geilheid' (sorry hiervoor ha ha), maar ik heb de indruk dat ik in m'n vruchtbaarste periode ook het meeste zin heb. Bij mij is het elke keer meteen raak geweest. Tip 3 Inderdaad even blijven liggen na 't vrijen. Maar vergeet niet te plassen ivm kans op blaasontsteking.