Tips voor zwempak?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyOwl, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik ben op zoek naar een nieuw zwempak, zodat ik kan gaan babyzwemmen met mijn dochter. Maar ik vind het lastig het juiste badpak te vinden. Kunnen jullie mij helpen? Wie weet welk zwempak geschikt zou zijn voor mij (zie eisen hieronder) en waar ik deze kan kopen?

Mijn zwempak moet zijn:
    - Maat 46
    - Softcups, zodat mijn borsten niet platgedrukt worden
    - Stevig om mij heen gewikkeld zijn (vooral bij/onder mijn borsten, zodat ze geen kant op kunnen floepen en een beetje steun hebben)
    - Rechte schouderbanden hebben, zodat ik makkelijk een borst eruit kan halen voor een borstvoeding
    - Redelijk hoge en brede hals-/borstlijn, zodat mijn borsten niet zomaar gedeeltelijk boven of naast het badpak piepen
    - Goede kwaliteit stof (dus niet dat er slijtplekken in komen na 10x dragen... dat is me al zó vaak gebeurd grrrrr)
    - Niet meer dan 20-30 euro kosten

Tips voor lange(!) tankini's zijn ook welkom! Eventueel ook voor goedkope (beugel)bikini's, maar het is erg lastig mijn cupmaat te vinden voor een redelijke prijs (85H).

Alvast bedankt voor het meedenken! :D

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Mommy owl,

ik werk zelf in een sportzaak, waar wij ook sportbadbakken/recreatie badpakken verkopen.

Hoe vaak in de week wil je het badpak gaan gebruiken? En wil je het badpak gaan gebruiken in een chloorzwembad?

Als ik naar jouw wensen kijk, waaraan een badpak volgens jou aan moet voldoen, kun je het schudden dat je slaagt voor een badpak tussen de 20 en 30 euro ;)

Of je moet een badpak kunnen scoren via Marktplaats!

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.181
    4.495
    113
    Tweka heeft goede en mooie badpakken, zeker de figuurcorigerende maar die zijn ca50-60 euro.
    Je wensenlijst is vrij lang en dan is 20-30 euro misschien niet haalbaar. Bij bonprix heb je ook wel veel badpakken, weet alleen niet of de kwaliteit daarvan een beetje oke is.

Succes met zoeken!

4. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ik heb alleen de tip als je er 1 heb gevonden.. Niet in de wasmachine gooien.. Alleen uitspoelen met water en laten drogen.. Leven ze langer..
    Dochter zwemt 3 keer in de week en zag de winkel iets te vaak..

5. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Je zou eens op de site van bonprix kunnen kijken? Daar hebben ze veel verschillende soorten (corrigerende) badpakken en tankini's :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.347
    36.205
    113
    Eerlijk? Voor deze prijs slaag je denk ik niet. Ik heb een tankini die aan al je overige eisen voldoet, maar kostte 80 euro.

7. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Waar woon je? In Eindhoven is een goeie zaak waar ze badkleding en lingerie verkopen voor grotere (cup)maten.
    Maar dan zit je wel boven de 20-30 euro.

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beachwave van wehkamp. Of via next.uk

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    Voor die prijs gaat dat niet lukken mits tweedehands

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als je een badpak wil, dat langer meegaat dan 10 x heb je een chloorbestendige nodig. En die kosten vaak al snel rond de 50 euro - en dan heb je een simpel sportbadpak (die je borsten dus plat drukt)
    Misschien eens kijken op Sportkleding, sportschoenen en andere sportartikelen: Decathlon.nl! . Misschien gaan de badpakken geen jaren mee, maar de prijzen zijn er ook naar ;) .

Deel Deze Pagina