Wij hebben alle muren in huis spierwit (ral 9016 is dat geloof ik?) De kozijnen en vensterbanken beneden hebben we laten mengen. Wit met een beetje grijs. Voor de ramen hebben we van die rolgordijnen met zwart. Zal zo een foto maken. In de keuken en gang hebben we de kozijnen zwart gemaakt. Ook een zwarte keuken en een zwarte radiator. Boven dus ook spierwitte muren en de raam en deur kozijnen muisgrijs gemaakt. Ook de balken van de kinderkamer. De deuren hebben dezelfde kleur als de kozijnen in de woonkamer
Onze fluweelgrijze muur (Perfection, Praxis) en grijze gordijnen. Alleen de raamkozijnen zijn donkergrijs, de rest is wit, wit en nog eens wit Accessoires zijn lichtroze, wit en lichtgrijs.
welke wit hebben jullie dan? gebroken wit? Wij hebben het plafond nu spierwit en ivoor of roomwit op de muren maar t lijkt nu net gelig cremig en dat vind ik niet zo mooi meer..
Ooh dit topic is er precies op het juiste moment wij leven momenteel ook even in een bouwval Haha. We hadden bedacht om vorige week een nieuwe vloer te bestellen. Diezelfde dag hadden we gelijk de houten vloer eruit gesloopt ( we konden het niet laten) vervolgens hebben we veel betere isolatie neergelegd en nu " verveelden " we ons. Want tja we moeten nog 2 weken wachten op de nieuwe vloer. Ineens kwamen de wildste ideeën naar voren en nu zijn we bezig met echt de hele woonkamer rigoureus aan te pakken. En ook veel wit maar wel met grijze meubels en accessoires. Ik zit nu even met m'n beentjes omhoog maar het liefste ga ik nog uren door. Ik vind dat zo leuk om weer wat te veranderen enz. Het was namelijk wel 2,5 jaar! Geleden dat we alles hadden aangepakt en we waren het nu alweer zat haha. Succes met klussen!
In de avonduren als hij op bed ligt. En tussen zijn slaapjes door. Maar al gaan we echt herrie maken enz. Dan mag hij even een dagje naar opa en oma toe. Dat ga ik hem niet aan doen.
Wij hebben ook 1 lange grijze muur. Verder alles wit met van die spikkeltjes erin structuur verf ofzo. De vensterbank was hier standaard al wit en we hebben die muur ook gewoon wit gemaakt. Wel dan weer grijze gordijnen. Heel veel accesoires zijn dan grijs en dingen voor de grijze muur hebben we juist weer met wit. Meubels en grond is gewoon hout.
precies zoals ik in gedachten heb heb je misschien een foto voor me? (met de grijze muur en de houten vloer en van je ramen met vensterbank en grijze gordijen? ) wij hebben de vloer en meubels ook hout en ook structuur op de muur die worden wit en 1 lange dus grijs.
Nou ik hoop wel dat we hierna een tijdje klaar zijn. Sinds we hier kwamen wonen hebben we best veel gedaan. De hele tuin aangepakt. Boven een extra kamer erbij gemaakt. En toen wisten we nog niet zo goed wat we met de woonkamer aan moesten. Wel hadden we alles even opgefrist qua schilderwerk enz. Maar zodra je eenmaal woont dan pas ga je bedenken van hoe en wat. En we hebben net ook even bedacht dat er op een klein muurtje stijgerhout tegenaan komt met daarop allemaal kleine plankjes waar ik accessoires op kan zetten komt telkens meer bij haha maar heb er zo'n zin in!