In juni naar Spanje we gana met een groep maar willen s'nachts rijden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marilouise, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Wij gaan in juni naar Spanje met mijn moeder, broertje oom en tante.

De locatie is Noord Spanje ongeveer 1400 km rijden.

afgelopen jaar zijn we ook geweest toen zijn we om 19.00 uur vertrokken dit ging goed en we warener om om 13.00 uur hebben we nog uitgebreid gestopt.

Alleen ik ben zelf redelijk ziek geweest tijdens mnijn zwangerschap en na de bevalling en er is gebleken dat ik heel veel moeite heb met de ritten aan het eind van de avond en begin vn de nacht.

Mijn oom en tante willen in 2 dagen rijden dus die gaan een dag eerder maar wij rijden in 1 dag vinden we fijner, nu heeft mijn man het idee geopperd om ongeveer tegelijk met mijn moeder en broertje te rijden zij wonen 40 km bij ons vandaan, en het punt waar we dezelfde kant op gaan is voor beiden ongeveer 20 km we willen niet achter elkaar aanrijden, maar meer een beetje samen op rijden dat stel dat hetzelfde gebeurd als afgelopen jaar en mijn man even rust wil bijv. mijn broertje even over kan nemen. als het dus met mij niet gaat, hopelijk gaat eht een stuk beter dan. maar meer voor de zekerheid.

ZElf zie ik dit eigenlijk wel zitten, maar opa en oma en oom en tante reageerden een beetje raar, waardoor ik een beetje onzeker werd.

dat we de nacht rijden heeft te maken met dat wij dit beiden prettiger vinden en ook fijner voor de kleine die dan een groot gedeelte van de reis slaapt en zodra hij wakker wordt gaan we uitgebreid eten wassen spelen,

en we willen de portable dvd speler meenemen voor de zekerheid, stel dat hij even jengelig wordt dat we een filpje kunnen afspelen is dit wat meer voor de zekerheid hoor. hij is dan ongeveer 1,5

nou ja misschien ben ik wat vroeg maar ik werd er een beetje onzeker van.

2. marilouise

maak ik mecht zo druk om niets of is het heel raar?

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Met een kindje van 1,5 jaar zou ik sowieso 's nachts rijden en niet overdag. Wij hebben nl dit jaar de heen weg in 2 dagen gedaan ivm caravan en je moet sowieso veel stoppen en zie dan je kleine er maar weer terug in de auto te krijgen. Mijn dochtertje vond het helemaal niets.

De terugweg 's nachts gereden, en dat ging perfect. Wel tot 12 uur filmpjes gekeken (vertrokken om 7 uur) maar vanaf toen tot aan de grens van NL geslapen.

4. marilouise

Dat is inderdaad de reden dat we rond 23.00-24.00 uur willen gaan rijden. wij gaan met losse auto en het is goed te rijden in 1 dag,

afgelopen jaar zijn we om 19.00 uur gaan rijden maar toen sliep die ook nog van 19.00 tot 7.00 hebben hem toen om 23.00 uur verschoond en even gespeeld en verder hebben we gereden tot 6 uur toen werd die wakker dus zeg maar korte stopjes gemaakt en 1 bij de auto en toen werd die wakker hebben we de fles gegeven en zijn we 2,5 stil gaan staan even spelen lekker rekken opfrissen en rollen enz.

maar nu willen we in de nacht avond maar dan laat gaan rijden hij is zoiezo al nu wat later dat die naar bed gaat, en dan voor de ochtend is dus niet zo'n gek idee omde dvd speler mee te nemen ook dan gaan we natuurlijk wel even een goede lange stop maken waarschijnlijk loopt hij dan goed dus zal wel een beetje ravotten worden.

maar is het raar om samen met mijn moeder en broertje op te rijden dus zeg maar niet achter elkaar maar meer zelfde tijdstip ongeveer vertrekken en dan kontakt houden. is meer voor mij als backup, hoop natuurlijk dan redelijk hersteld te zijn. en zoiezo dat het goed gaat, maar stel dat?

5. marilouise

achter elkaar aanrijden willen we allebei niet worden we allemaal heel onrustig van.

Deel Deze Pagina