tips weekend weg

Discussie in 'De lounge' gestart door Lavendel82, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik wil mijn man verrassen door volgend weekend erop uit te gaan. Zat te denken aan een hotelletje, we doen dit namelijk nooit. We hebben een drukke tijd achter de rug, volgende week heeft hij vakantie en alvast voor zijn verjaardag wil ik hem dit geven.
    Alleen nu ben ik wat gaan googlen en als ik google naar hotel, vind ik het toch nog wel duur. Heb ik een leuk hotelletje gevonden bij het strand, betaal je 20euro per dag aan parkeerkosten! Zonde toch?

Heeft er iemand leuke tips voor een zo goedkoop mogelijke hotelovernachting, of leuke sites? Ik houd mij aanbevolen

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik weet niet waar je vandaan komt maar in kampen heb je het gildenhuisje dat is een appartement met stoomdouche,bubbelbad en zonnebank en kingsize boxspring bed (mogelijk ook sauna)..prachtig plekje..in het weekend incl ontbijt ik meende 110 euro.

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    vakantieveilingen.nl!!

daar hebben wij een weekendje naar ameland geboekt voor 40 euro:)

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Het is wel in Duitsland en een stukje rijden (ligt eraan van waar je komt) maar helemaal niet duur, super gezellig om samen heen te gaan, prachtige omgeving en parkeren kost ook niets. Sauerland vakanties ben er ook met mijn vriend geweest 2 maand terug. Gaan zeker nog eens.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik kom vd veluwe, kampen is mij bekend! Leuk stadje :) Maar dit is wat te dichtbij ;) en te bekend...klinkt wel leuk trouwens!

@ Vakantieveilingen, ken het alleen van de reclames, hebben jullie ervaring mee? Waarom weet ik niet, maar ik ben niet zo'n durfal, vraag mij altijd af of dit wel goed gaat...

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik was er eerst ook niet zo van, maar wij hebben het nu al voor de 2e keer gedaan. Bevalt erg goed.
    Het beste is om gewoon te kijken wat je wilt en dan wachten tot aan de veilig sluit en dan een bod doen.
    Ik vind het super goed werken!
    Maar je moet niet te snel iets bieden, want soms als je even afwacht zijn er weer leukere en goedkopere dingen.
    Wij houden voor onszelf gewoon een max bedrag wat we ervoor over hebben en dat bieden we aan het eind tenzij iemand erover heen gaat.

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0

Deel Deze Pagina