Vomex A

Discussion in 'De lounge' started by guppekop, Oct 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    wie kent deze zetpillen? mn zoontje heeft die gisteravond in het ziekenhuis meegekregen voor het geval dat de koorts weer omhoog ging (heeft darminfectie) maar de koorts is niet boven 38.4 geweest. Maar deze pillen zijn in Nl niet te verkrijgen en ik kan er dus ook geen Nl bijsluiter van vinden. Wat ik wil weten is wat de werking er van is, wanneer je het kan gebruiken en of dat hetzelfde is als een "Nl" zetpilletje? (heb ze van kruidvat liggen, roze doosje, ff naam van kwijt)

2. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Daar vraag je me iets zeg. Ik heb even zitten googelen naar een bijsluiter maar die is moeilijk te vinden. Volgens een site zou de werkzame stof Dimenhydrinate moeten zijn. Maar ook daarop krijg ik geen betrouwbare en bruikbare links. Wat ik het meeste tegenkwam was dat het tegen reisziekte en andere misselijkheidsproblemen zou werken, maar dat is weer heel iets anders dan een koortswerend product.

Ik denk dat je het betrouwbaarste advies krijgt door toch even contact op te nemen met het ziekenhuis of je apotheek.

3. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    bedankt voor het meezoeken! kdenk dat we het dan toch verkeerd hebben begrepen. Morgen toch ff telefoontje over plegen... Maar hij heeft hem gelukkig niet meer nodig gehad:)

Share This Page