Tips welke all in hotel Turkije met 2 kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door oogappel, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi hoi,

Ik ben even nieuwsgierig naar lekker goede all in hotels in Turkije.

Wie heeft er goede ervaringen gehad in welk hotel? We willen graag op vakantie in september met onze 2 kids!
    2 Meiden, 1 baby van dan 7 maanden en 1 peuter van 3,5

Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen!?

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

hallo
    ik ben een paar jaar geleden naar club paradiso geweest. erg mooi hotel. ultra all in. goed eten en drinken en er is genoeg te doen in het hotel, ook voor de kids. enige nadeel is dat er niet zo veel te doen is in de buurt. gaat wel regelmatig een bus naar de stad.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier is onze absolute nummer 1 club golden beach in side,

erg kind vriendelijk,
    centrum op loopafstand
    mooi waterglijbanenpark bij het hotel
    goed en gevarrieerd eten
    mooie kamers

(eigenlijk soort van turks centerparcs)

4. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    ik lees ook even mee wij willen in juni naar turkije met kindje van 2.5 en kindje van 8maanden het liefst naar side en ben dus ook beneiuwrd naar ervaringen

@mejojo zijn er ook kinderbadjes kan niet veel foto s daar van vinden en ligt er in de buurt ook winkels en ligt het ver van side of is het te doen wij vonden dat ook wel een leuk resort

5. Popkoorn

ja ze hebben ook een pierenbadje,

ze hebben ook in het aquapark ( met alle glijbanen) een stuk ondiep bad voor de kindjes

de glijbanen aan die kant zijn ook voor de kleinere kindjes.

ze hebben er ook een speeltuintje, en ze hebben een winkelcentrum op nog geen 5 minuten lopen.

het is wel een stukje van het echte centrum van side af, dit is ongeveer een half uurtje rijden met de dolmus ( incl. tussenstops)

maar de je kunt in conakli ook erg leuk winkelen, dit is een kleine 10 minuutjes met de dolmus.

je moet het eigenlijk zien als side is de plaats... maar er zitten ook nog kleine plaatjes omheen... maar die horen bij de "gemeente" van side,

in dit hotel zit je dus niet in het echte side.... maar ik moet eerlijk zeggen... Wij zijn een dagje side gaan doen met de dolmus.. en we vonden het niet wat..... het zijn allemaal straten waar winkels in zitten,

en in conakli is het gewoon echt nog alle winkels op een rij open,

hmm moeilijk uit te leggen haha :p maar het is wel een enorme aanrader,

wel een wat duurder hotel, maarja het is dan wel 5 sterren het het eten is er echt perfect, ze doen daar ook alles aan show cooking, je ziet dus echt dat ze vers patat maken, de vis snijden en bereiden
    etc etc.

je zou ook in het hotel er tegenover kunnen kijken. daar zijn wij vorig jaar met onze zoon geweest,
    orfeus hotel side, 2 glijbanen 1 pierenbadje,

kleine kamers dat wel... klein balkonnetje, en weinig kinderanimatie, geen speeltuintje maar je mag wel van kwart voor 2 in de middag tot 4 uur gebruik maken van het aquapark in het hotel club golden beach. (het eten daar was trouwens echt bagger) maargoed dat vonden wij:p

6. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    @mejojo bedankt voor de info ik denk. Dat we dat dan maar gaan boeken vind de prijs. Nog meevallen vroeg in het seizoen gaan we
    Bedank voor de informatie

7. Popkoorn

ooh wat leuk !!

( ik hoop nu wel dat jullie het net zo leuk vinden als wij het vinden haha :p )

het leuke van dat hotel is trouwens ook dat er elke avond in het amfytheater wat doen,
    en overdag echt heel veel spelletjes ook voor de kinderen

en 1 keer in de week doen ze een musical na, zo hebben ze de musical van tarzan en de lionking al gedaan

echt super leuk om te zien.... ( maar de laatste keer dat ik er was is alweer 1,5 jaar geleden dus ik weet niet of ze die musicals nog doen)

8. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    @mejojo het is toch altijd een risico als het hotel nog zo goed is maar dat moet je gewoon proberen dus we zijn benieuwd ook wel leuk van de shows dan leuk voor de kids dus zijn beneieuwd nog dikke 8 weken wachten ik laat je weten hoe het was

9. alien

alien Niet meer actief

Ik weet niet of je al hebt geboekt maar wij zitten nu in Limak Lara en alles is hier super! Er is ook een kinderen hoekje waar ook een magnetron sterrelisator en magnetron staan! Kamers zijn ook erg ruim! Veel kinderspeelplaatjes!

Wij genieten volop!

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Royal Holiday Palace in Lara

Deel Deze Pagina