Ik heb vliegangst en ik ga met de voorjaarsvakantie een weekje weg. Ik neem mijn dochter van 2 maanden mee. Is er iemand die ook vliegangst heeft? Weet niet hoe ik hiermee moet omgaan vooral als mijn dochtertje huilt ben ik bang dat ik in paniek raak in de vliegtuig. Tips?
Vlieg je alleen met je dochter of zijn er anderen bij? Je kan iets kalmerends vragen bij de huisarts.
Ik vlieg met een paar collega's, ik heb wel zo'n pam maar daar word ik erg suf van maar dan zit ik nog wel met de kleine in mijn armen, weet niet of het handig is als ik inneem
Ik word er niet suf van, maar wel rustig. En een halfje? En anders naar de huisarts gaan en vragen of hij iets heeft waar je niet suf van wordt. En in het midden zitten (tussen je collega's in) is misschien ook fijn? Vind het stoer dat je het wel doet.
Het is toch de 1 of ander pff wat is het moeilijk. Trouwens, ik kan wel een cursus volgen bij vdv maar ik vind het erg prijzig, had het ooit onderzocht.
pammetjes werd ik moe van en beetje trager, maar had nog makkelijk voor mijn dochter kunnen zorgen maar zo'n angst is wel erg lastig. misschien bij de POH van je huisarts?
Ik heb ook vliegangst, maar wij zijn genoodzaakt om te vliegen als we op vakantie willen. Ik neem bewust niks in omdat ik dat vrij onverantwoordelijk vind met een baby op schoot. Ik probeer me wel op mijn ademhaling te concentreren en zoveel mogelijk verstand op nul. Ik heb echt een enorme hekel aan vliegen, maar ik zo kom ik de meeste reizen wel door.
Ik heb ook vliegangst maar moet wel zo'n 10 keer per jaar het vliegtuig in. Neem altijd een half pammetje. Dan blijf je alert (voor geval er iets gebeurt en je moet actie ondernemen), maar het haalt de scherpe kantjes van je angst af. Ik denk dat dat in het geval van nog voor je kindje willen kunnen zorgen de beste oplossing is! Succes! (en veel plezier)
Ik heb ook ontzettende vliegangst, het liefst leg ik alles met de auto af. Bij elke piepje of beweging waarvan IK denk dat het niet hoort loopt het zweet me al over de rug en wordt ik ontzettend angstig. Zelfs een uurtje naar Londen was voor mij al een hell Dus ik kan je helaas geen tips geven.. ik zou de volgende x als ik moet vliegen een kalmeringstabletje nemen denk ik.