Ha meiden, ik moet het ff van me af schrijven, vind het vandaag gewoon helemaal niet meer leuk om zwanger te zijn. Ik zit bijna op de uitgerekende datum en van mij mag ie nu wel eens komen! Tot nu toe ging het allemaal heel goed eigenlijk, maar ik ben het ff helemaal zat. Mn buik zit overal bij in de weg, ik kan niet meer zomaar weg en wat leuks gaan doen, want daar ben ik te moe en krakkemikkig voor. Sinds 2 dagen wil ik alleen maar slapen, ben ik huilerig en heb ik nergens zin meer in. Ik verveel me gewoon, maar ik ben ook te gaar om iets te gaan doen. Het huis moet nog schoon, maar stofzuigen en flink poetsen lukt niet meer. Vervolgens ga ik me wel irriteren aan de rommel, terwijl ik een hele lieve man heb die na zijn werk best wil schoonmaken. Het voelt alleen zo stom dat ik dat zelf niet ff kan doen als ik toch de hele dag niks uitvoer en hij moet werken. Bij elk pijntje wat ik voel denk ik dat de bevalling gaat beginnen, maar het kan natuurlijk ook nog weken duren. Ik heb wel ineens heel veel hele dunne afscheiding, een trekkerig en pijnlijk gevoel aan mijn buik soms en steeds pijn in mijn liezen en mijn rug. Heb alleen geen idee of dat iets zegt. Ik kan me dan ook heel erg zorgen maken dat het allemaal nog wel 2 weken gaat duren en dat het dan misschien niet goed meer gaat met de baby. Heb helemaal geen reden om dat te denken, maar ik haal me ineens van alles in mijn hoofd dat het vruchtwater opraakt en de placenta niet meer werkt en dat ze dat dan niet op tijd doorhebben. Gewoon een beetje zenuwen voor het laatste stukje ofzo, ik weet het niet. Sorry, het is een heel verhaal geworden, maar moest het ff kwijt. Hopelijk komt de kleine man snel!
Herkenbaar hoor! Heb hier alleen ook nog een peuter en kleuter rondlopen die vakantie hebben. Je bent er echt bijna!
Ik ben het af en toe zat op deze termijn zelfs.... Hoewel ik haar ongelofelijk graag draag en nog niet zou willen dat ze nu geboren zou worden mis ik af en toe mijn gewone energie en lichaam...... (en kleren) Op jouw termijn mag je het zeker ff heel zat zijn! En je kleine ukje is zeker ok! Hij zal zich wel gauw aankondigen!
Je slaat de spijker op zijn kop. Je beschrijft nu precies hetzelfde zoals ik me ook voel. Alleen maar willen slapen of op bed liggen, alles is teveel en ook hier een heel lieve vriend die dan wel vakantie heeft maar alle klusjes doet die er gedaan moeten worden. Het rommelt al een paar dagen en het wil maar niet doorzetten. Slapen snachts is een verschrikking. Ben er ook om eerlijk te zijn helemaal klaar mee. Verder een hele goede zwangerschap gehad dus niks te klagen, maar mijn lichaam en geest beginnen nu echt op te raken..... Nog heel even volhouden ik hoop echt voor je dat je kleintje er heel snel is (hoop ik voor mezelf ook ) en dan kunnen we onze kleintjes heerlijk knuffelen en nooit meer loslaten.
hihi. het hoort er wel bij. Toen ik dat had was binnen een paar dagen de bevalling ook daar! Misschien bereid je je mentaal onbewust er al op voor. Gewoon aan toe geven en lekker niets doen. Filmpje kijken of wat lezen. Nu kan het nog Met kindje is het niet voorbij hoor, ook dan ben je moe en ben je ontzettend druk, heb je pijntjes, slaap je niet lekker omdat je steeds moet voeden om de 3 uur en is het dus zwaar. Sterkte met de laatste lootjes.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, het helpt al heel erg om het gewoon even te zeggen en herkenning te hebben . MamaDaisy en Eli1984, hopelijk duurt het bij jullie ook niet lang meer en kunnen we snel gaan genieten van onze kindjes! Danssie, ik hoop dat je gelijk hebt en dat de bevalling nu snel gaat beginnen, ik ben er wel aan toe! Ben net bij de vk geweest en gelukkig gaat alles nog prima met de baby, dat is iig fijn om te weten. Vanmiddag ga ik maar eens lekker met een tijdschrift in het zonnetje zitten en mezelf streng toespreken, het moet maar ff klaar zijn met het mopperen. Iedereen die zich hetzelfde voelt heeeel veeeeel succes met de laatste loodjes, we kunnen het!
Vooral de zorg over of alles nog wel goed gaat met placenta enzo herken ik erg. Verder heb ik nog wel wat energie gelukkig maar zou het niet erg vinden als ze kwam. Overigens...hoe weten ze eigenlijk of vruchtwater en placenta nog wel goed zijn??
Het even kwijt kunnen en herkenning is altijd prettig, dan voel je je niet zo alleen @danssie. ik hoop ook dat je gelijk hebt en het dan snel zou beginnen En tuurlijk hebben we als de kleine er is ook slapeloze nachten en hebben het ook zwaarder, maar dan kan ik mijn gewone schoenen weer aan, hoef ik niet moeilijk te doen als ik iets van de grond moet rapen en zit mijn buik gewoon iets minder in de weg hihi.....
Ja meiden erg he! Zo enorm graag iets willen en zo dan je schuldig voelen, omdat je niet meer kan... haha maar weet zeker dat vrouwen dit echt 100% zeker beter kunnen dan mannen....haha oeps Hier ook zwangerschapsdiabetes en 36 weken zwanger......kan echt niet eens meer voor mijn zoontje zorgen die nu 9 maanden is (zit dadelijk 10 maanden tussen onze 2 boeven) en dat breekt me op, iedere dag weer. Bah! Succes iedereen, wetend dat als ze er zijn alles ineens zoooooo mooi is!
@me28. En is er nu al wat bezig bij je? Was toch wel benieuwd naar je nu ik een dag na mijn berichtje ben bevallen van onze geweldige kleine vent.