Mijn dochter van juli 2011 is laaste weken en nú ook vreselijk brutaal en losgeslagen. Niet luisteren. Grote mond en ls ze gecorrigeerd word gaay ze slaan tegen deuren schreeuwen en zich verzetten.....iets wat ik meer herken bij een puber van 15 Mama ga zelf naar de gang Ik ga niet!!! Whaaaaa stommerd Ik schrik ervan. Ander moment is ze poeslief. Ze is heel pienter maar kan me bijna niet voorstellen dat ze me manipuleert hiermee 😵
Ik ben bang dat het de sinterklaas gekte is geweest. Zal vast rustiger worden nu het voorbij is. Hier begint het al beter te gaan.
ik denk dat zolang kinderen nog thuis wonen er altijd fases komen waarin ze grenzen aan het aftasten zijn en proberen op te rekken. ik ben 2 en zeg nee peuterpuber kleuterpuber pre puber echte puber. oudste gaat hier nu richting pre puber.. adem in adem uit...
Hier herken ik het ook wel deels. Zeler op die leeftijd toen. Brutaal, grote mond, zusje slaan/schoppen, deuren gooien, schreeuwen, huilen om alles. School wat heel vermoeiend was/is en de leeftijd denk ik... En nu ook zeker weer Sinterklaas.......!
Mijn zoontje heeft dit ook gehad een week/anderhalve week lang.. Denk echt dat het met de sinterklaas spanning/drukte te maken heeft.. Nu gaat het wel weer beter met m, gelukkig
Herkenbaar! Hier ook dwars en boos. Veel en snel huilen en zin proberen door te drijven. Ben bang dat het hier nog ff duurt... sinterklaas naar huis maar 1 januari wordt ze 4 en mag ze naar school! Allemaal spannend...