babykamer van wehkamp?

Discussion in 'De babyuitzet' started by missym, May 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Heeft iemand van jullie een babykamer via de wehkamp besteld? Vraag me af hoe het eruit ziet. Heb namelijk een leuke kamer gevonden, maar heb eigenlijk nog nooit zulke dingen bij wehkamp besteld.

Iemand ervaring?

Of met andere spullen van de wehkamp (dan heb ik het over wipstoeltje, babyfoons, flessen, badje etc.)?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Geen ervaring, maar vind dat ze leuke dingen hebben!

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ja ik ook maar of ik het aan durf :(

Heb wel meubels van de otto besteld een x en dat was zo een ellende met leveren :cry: nooit duidelijk wanneer en uiteindelijk veeeeeeeeel en veeels te laat vandaar! Er staat op de site ook direct leverbaar, maar ja ik hoef hem morgen niet in huis te hebben haha :)

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha nee kan ik begrijpen.
    Ik vind de otto en wehkamp wel een wereld van verschil, kwa leveren enzo.

5. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    ik zelf bestel in ieder geval niet meer bij wehkamp, heb er vaak problemen mee gehad.

levertijd klopt heel vaak niet.

Ik heb er bijvoorbeeld een computer gekocht met garantie. toen me computer kapot was wilden ze hem niet op komen halen en moest ik maar hp (merk) bellen. maar die deed ook niks en uiteindelijk verviel de garantie.

Ook als er dingen ontbreken moet je het zelf maar uitzoeken. want volgens hun leveren ze alles compleet.

zou als ik jou was dus niet de kamer daar bestellen. ;)

groetjes

6. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Ik heb inmiddels al vele malen besteld bij Wehkamp. Nog nooit meubels maar wel andere grote artikelen en alleen maar goede ervaringen.
    Ik zou wel telefonisch de grote artikelen bestellen dan kunnen ze je precies vertellen wanneer het geleverd wordt en kun je nog beslissen of je dit te lang vind duren.
    Kleine artikelen als kleding, babyspulletjes etc. heb ik altijd gewoon via internet besteld en inderdaad zoals beloofd de volgende dag in huis.

Succes!

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb wel meerdere meubels van de wehkamp en altijd goede ervaringen mee gehad! Heb ook iets weer op laten halen omdat ik het niks vond en iets op laten halen omdat het kastje niet compleet was, en netjes een andere binnen een week een nieuwe gekregen! Nooit problemen mee gehad!

Ze hebben leuek babykamertjes! Die met dat kroontje is leuk! Wehkamp babyspullen zijn trouwens van www.kidswereld.nl ..daar kan je het ook rechtstreeks bestellen!

kus miek

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,506
    36,467
    113
    wij hebben een babykamer van de wehkamp besteld! die met de kroontjes, waren we allebei helemaal weg van.

Ziet er heel goed uit en ik vond de prijs ook meevallen, tot nu toe zeker geen spijt van gehad, zit erg stevig in elkaar!

9. Een vriendin van mij heeft een babykamer besteld bij wehkamp, super mooie kamer, niks mis mee.
    Zelf heb ik een wasmachine en droger van wehkamp.
    Het is ook heel normaal dat wehkamp niks doet als er iets stuk is van electra dan moet je met de fabrikant bellen dat is ook zo als je iets in de winkel koopt, dat hadden wij toen iniedergeval met de laptop, van acer, wij hadden toen contact opgenomen met acer en die kwamen hem halen en maken.
    Maar goed ik heb er dus goeie ervaringen mee.

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
  11. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    @Jessica, Dat is precies degene die wij ook aan willen schaffen! Hoe is de kwaliteit hiervan? Wel stevig? En wat is nou de exacte kleur? Off white? Of gewoon wit wit?

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Mooi kamertje, krijg al jaren geen wehkampboek meer zal hem weer eens aanvragen.

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja echt wit kan je het ook niet echt noemen meer creme eigelijk ;)
    Ik vind het echt super, was er meteen verlieft op, lekker stevig mijn vader had alles binnen een mum in elkaar gezet.

En er komt alweer een tweede kindje in dus dat zegt wel wat ;)
    En later kan je eventueel de commode en kast gewoon in je huiskamer zetten, leuk met rietten manden erin!

Dus missym goeie keus :)

jessica

14. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    @jessica wat ik me afvraag is wat ze op de site bedoelen met direct leverbaar! Krijg ik het dan morgen in huis want dat hoeft voor mij niet haha :)

15. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb ook dat kamertje ben er ook nog helemaal verliefd op!

vind het ook heel stevig allemaal en tja mijn man werkt bij wehkamp dus wij kregen ook nog extra korting

volgens mij kan je aan de telefonistes ook aangeven welke datum je het wil bezorgd hebben

16. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,506
    36,467
    113
    @missym: bij onze meubeltjes stond ook direct leverbaar, maar daarmee bedoelen ze gewoon dat het in huis is. Als je belt om te bestellen kun je ook gewoon een andere datum afspreken. (via de site ook, maar niet zover in de toekomst) Toen ik 22 week was hebben ze ze bij ons bezorgd.

17. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    Klopt ;)

jessica

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Mamalieske : Wehkamp gaat tegenwoordig via internet :) Ze hebben ook een veel meer varierend aanbod, dus zo'n boek heb je minder aan. Ik ken een aantal mensen die bij Wehkamp werken , vandaar

19. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    misschien een tip als je het kamertje niet direct nodig hebt. Een paar keer per jaar hebben ze een weekend waarbij je veel korting krijgt op alles. Zo hebben wij ooit een ipod gekocht. Die hebben vaste prijzen (waar je dus ook koopt) maar in dat weekend dus 10% korting.
    Verder zeer goede ervaring met het bestellen van spullen (al ruim 10 jaar).

Een vriendin van een collega heeft haar babykamer bij wehkamp gekocht tijdens zo'n 10% kortingsweekend.

20. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    nadaal van de wehkamp is is dat je het zelf in elkaar moet zetten!
    en als je dan een schroefje mist kan je eerst gaan bellen......krijg je het verkeerde schroefje kan je weer bellen.......en uiteindelijk na 3 weken staat het.
    wij hebben dit met een kast gehad......maar wij hebben altijd pech met dit soort dingen.

oja, je moet wel handig zijn.......om het zelf in elkaar te zetten mijn man en ik hadden toen aardig wat kastjes en dingen besteld.....en hebben de grootste ruzie's gekregen.....uiteindelijk heeft mijn vader het in elkaar gezet.
    maar dit was voor ons een wijze les......nooit meer doe het zelf meubels.

en nog iets, je hebt de meubels niet gezien.....zometeen valt het in het echt tegen.

Share This Page