Watertafel/waterbaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Momtobe12345, 21 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momtobe12345

10 mrt 2020
    70
    34
    18
    Ik wil een nieuwe watertafel voor de kindjes. Welke is leuk voor kinderen van 6 jaar en jonger?

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#2 GossipGirlxoxo, 21 jun 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2020
    Hier een Water tafel van tittle tikes met bakjes en slangetjes die je dicht kunt draaien en weer open en heb niet het idee dat ze nou meer plezier hiermee heeft dan met een cement kuip vol water met gietertje en emmertje. Min tip is vooral hou het simpel.

Edit deze...
    Bekijk bijlage 654837

Ysabella vindt dit leuk.
  3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij hebben dat piratenschip van little tikes.
    Zeer succesvol, en hij staat ook heel stevig.

Hiervoor hebben we een goedkopere gehad van de action (dacht ik) maar die stond helemaal niet stevig.

Ysabella vindt dit leuk.
  4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Hier ook een gehad van little tikes, die vond ze leuk tot ong 5 jaar. We hebben ook nog een waterbaan met bootjes en pompje ed, die vindt ze nog wel leuk (7 jaar).

Poolvos en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier ook een little tikes, eentje met een schoepenrad en balletjes enzo. Niet te ingewikkeld, ik vind little tikes wel een aanrader, want degelijk en staat stevig.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Jaren het piratenschip van little tikes gehad, was erg leuk.
    Nu deze van 2step en die bevalt ook ontzettend goed.
    1030x1200.jpg

Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    3 jaar terug één van de Action gehaald. 'Doet' het nog steeds. Alhoewel zoals @GossipGirlxoxo ook zei, ze vermaken zich prima met emmers/teiltjes/schepjes enz mét water :roflmao:. Vinden ze hier nog leuker dan dat action ding.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Hier zijn op dit moment poppenbadjes met water in zeg maar. Grote emmer erbij met emmertje, gietertjes enz. En dan natuurlijk wat popjes die in het water mogen. En als ik haar heel blij wil maken een washandje en fles goedkope baby douchegel er bij en ze is uren zoet. Die Watertafel was altijd leuk voor een half uurtje / uurtje. Met de poppenbadjes is ze vandaag 2,5 uur aan 1 stuk bezig geweest.

Bekijk bijlage 654868

Pien86, Patty86, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Ik ging nav dit topic op zoek naar water banen en kwam deze tegen. Lijkt me geweldig voor jou als gastouder!

Bekijk bijlage 654870

Ysabella, Roodborstj, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Nooit aan gedacht om douchegel te geven. Ga ik zeker ook doen komende dagen (het is toch mooi weer).

Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Idd heel erg leuk zoiets!

12. GossipGirlxoxo

Als ik dat geef is het echt feest. Weet je wat ook echt een tip is om ze (hier tenminste) uren zoet te houden. Paar goedkope pakjes pleisters en echt verband van de action en haar dokters speelgoed. En nu is het nog leuker met mondkapje. Afgelopen week zat haar beer vol met pleisters en verband en toen ik vroeg wat hij had was het antwoord Corona! :roflmao:

Vitamientjuh, Vero0504 en Kirzy vinden dit leuk.
  13. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hahaha geweldig! Leuke tips! Dat ik daar niet aan gedacht heb :rolleyes:

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Mocht je toch willen kijken naar wat lager dan kun je ook kijken naar aquaplay.
    Wij hebben heel veel baan stukken en hij maakt er fantastische dingen mee. Je kan het zelf ontwerpen. De pompen om het water naar de andere kant te pompen zijn natuurlijk ook fantastisch.
    Hij zet er een stoel bij en zit in relax stand

Nu nog bedenken of ik mijn fiets morgen nog uit de schuur kan halen:roflmao:

Vitamientjuh en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Die 2step lijkt me erg gaaf, hier een van de Action maar daar wordt een partij zand in gekieperd dat wil je niet weten. "mamaaaa isse vieeeees!" geef dr schoon water, kwartier later...

Voor ernaast hadden we zo'n waterbloem, zet de tuinslang er aan en met die frutsels gaat t aaaaalle kanten op. Gierend van t lachen er doorheen rennen.

Van de week maar t waterparadijs opzetten (zwembadset vd action).

Zit nog te denken om aan de schuur zo'n wand voor water dingen te maken. Van dat gaten mdf board maar dan goed geverfd (of ander materiaal en dan gaten in boren) en dan met transparante pijpen een heel parcours maken. Heb een 3d printer dus kan schoepen voor in de buizen etc. gewoon printen in ABS.

Vitamientjuh, tuc en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Oja moet wel zeggen dat onze knul altijd in de plus 1 lijn heeft gezeten en de little tikes en andere tafels al snel te laag waren. Bij de baan kan hij gewoon op de grond zitten

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    die hebben wij. Super leuk, ze zijn er uuuuren mee bezig. Minpuntjes: er is geen pomp bij, die moet je los aanschaffen of de kinderen zelf laten slepen met water. Wij hebben een vijverpomp er op aangesloten. En de houten bakken zijn niet gelakt. Dus dat hebben we zelf gedaan want na 1 zomer begonnen ze te schimmelen van het water. Maar verder... echt super tof ding!

18. GossipGirlxoxo

Ja en wat je niet moet vergeten bij het verband is zo een rolletje wit verband tape. Die kunnen ze zelf afscheuren dus dan ben je niet de hele tijd nog de Sjaak om verband vast te knopen. Ik knip het verband voor in meerdere lengtes en na het spelen gaan ze terug de dokterstas in. Eens in de zoveel tijd als het verband vies word haal ik wat nieuwe rolletjes. Ben bij de action daarvoor 3 a 4 euro kwijt en ze heeft er echt plezier van.

Vero0504 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Ik Heb dat aquaplay toen zoon klein was gehad maar onze tuin loopt iets te veel af waardoor het nooit goed werkte. Water stond te veel aan 1 kant helaas.

20. GossipGirlxoxo

Wat een leuk idee dat zelf bouwen! En top als je zelf kunt printen. Op pinterest kun je leuke voorbeelden vinden van die zelfgemaakte borden om wat ideetjes op te doen.

Deel Deze Pagina