Heey meiden, Ik snap mijn lichaam even niet meer. Ik ben inmiddels 7 dagen over tijd ( mijn cyclus is normaal echt heel betrouwbaar kan de klok er bijna op gelijk zetten) en verlies in sinds 3 dagen bruine afscheiding. Normaal als ik ongesteld wordt dan heb ik dat ook 1 dag en daarna breekt het door. Ik heb donderdag een test gedaan maar die was negatief, wel had ik 5 dagen na mijn eisprong een veegje rood bloed waar ik wel van schok want dit heb ik ook bij mijn zoontjes gehad, en daarna wat steken in mijn liezen wat ik ook echt herken van mijn vorige zwangerschappen. Wat wel raar is we hebben 'voor het zingen de kerk uit gedaan" (zoals altijd eigenlijk) en of je daar nu echt zwanger van wordt?? daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.. Andere symptomen die ik merk zijn, -misselijk (ineens zin in cola, terwijl ik dat niet lust, ook herkenbaar van mijn andere zwangerschappen) -Hoofdpijn - maagzuur Zal mijn lichaam mij nu zo voor de gek houden? Wie herkent dit?
tuurlijk kan je daar zwanger van worden... evt later nog een testje doen. of je lichaam is een keer van slag. maar als je geen kids meer wilt zou ik wel een gewone anticonceptie gebruiken (of ervoor gaan natuurlijk als je er wel eentje bij zou willen )
Je kan daar inderdaad ook zwanger van raken, dus inderdaad als je niet nog een kind wil toch anticonceptie gebruiken Ik zit momenteel ook over tijd en ook negatieve testen, dus ik weet hoe het voelt ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen, ik denk nog maar een midweek wachten en als het zo blijft de dok bellen voor een bloedtest. Is ook mijn advies aan jou.
Ja lastig is het he..!? Ik denk ook steeds breek nou gewoon door of laat een positieve test zien, ik heb nu 3 dagen geleden voor het laatste getest dus als het morgen nog zo is ga ik nog maar een test halen. Even voor de duidelijkheid, wij willen graag een derde kindje alleen we wilde eigenlijk wachten tot halverwege 2015 ivm verhuizing in Juni. Maar mocht het zo zijn dat ik nu zwanger ben ik het meer dan welkom
Ah zo oke, nou dan zou het geweldig zijn als je op deze manier zwanger wordt Ja echt super lastig is het, en onwijs irritant. Ik heb ook gewoon liever nu de menstruatie, liever duidelijkheid. Of zwanger natuurlijk, dat mag ook graag zelfs haha! Hier dus nog niks... ik ga donderdag denk ik testen, (zondag voor het laatst gedaan), en dan als het niks is de dok bellen voor een afspraak vrijdag. Ik ga jou en je topic wel even volgen
Hoe gaat het bij jou?? Ik zit nu op dag 38, weer negatieve test vandaag. Echter ook (bijna) positieve ovulatietesten. Ik ga er dus vanuit dat mijn lichaam behoorlijk in de war is hormonaal gezien. Ben benieuwd naar jou