Zl is 11 maanden oud en altijd een makkelijke slaper geweest. Maar sinds een paar weken is het drama....... Het begon met af entoe 's nachts wakker gillend wakker worden. Onze stem of aanraking maakte hem weer rustig. Inmiddels kan hij ook niet meer zelf in slaap komen. We blijven op zijn kamertje totdat hij slaapt. Ook wordt hij nog minimaal 7 x per nacht gillend wakker. Sinds 2 dagen begint hij te huilen op het moment dat hij 's avonds in slaap valt. Alsof hij dan niet durft te slapen ofzo. Hij blijft huilen. Ook als ik hem oppak. Eerst wordt hij dan even rustig en legt zn hoofdje op mijn schouder, maar al gauw laat hij zijn hoofd naar achteren vallen en begint weer te huilen. Hij strekt zich dan ook. Wat hij de laatste 2 dagen doet, lijkt er op dat hij pijn heeft. Maar ik ben vannacht met hem naar beneden gegaan en hebben televisie gekeken en dan zit meneer vrolijk te lachen. Hij werd vanmorgen wakker met 39,1. Vanavond was dat 37,5. Vannacht nog paracetamol gegeven, maar dat hielp niks....... Bij zijn slaapjes overdag heeft hij nergens last van..... Is er iemand die dit herkent?
Hier ook, alleen het overstrekken niet, maar arme kind huilde zichzelf in slaap, was zo buiten haar normale ding om dat ik me zorgen maakte. Maar was dus ook zo weer over. Echter niet overstrekken en geen koorts, dus daar misschien wel even op letten.
Sprongetjes ja, dan kunnen ze ineens heel 'gek' gaan doen. Frustrerend, maar het gaat weer over. Ik heb periodes gehad dat zl bij me in slaap wilde vallen en niet alleen. Ik bleef wel in zijn kamertje in het donker en liet hem in mijn armen krijsen. Dat hield vanzelf op en als hij dan in slaap viel, wachtte ik nog 10 minuutjes voor ik hem in bedje legde. Dat hielp. En helaas moest ik dat 's nachts nog wel 1 of 2 keer vaker. Totdat ik uit gewoonte na de avondfles met hem ging zitten en hij ineens naar zijn bedje wees. en ik hem erin legde, we naar elkaar zwaaiden en meneer zonder huilen in slaap viel.
Misschien toch ook de oren laten controleren, rechtop vond zL het ook allemaal goed, maar in bed gillen.