Pfffffft, heb ik weer. Ik zoek een soort model jas voor mijn dochtertje, en ik kan nergens vinden hoe zo'n kreng heet. Ik heb er vorig jaar vrij veel kinderen mee zien lopen, en ik denk dat dit mijn dochter ook wel staat. Kunnen jullie iets met de volgende beschrijvingen? Ik wil dus een zomerjasje voor mijn dochter, maatje groter dan 86 (90? 92?) Komt tot halverwege de bovenbeentjes Heeft een beetje een trenchcoatmodel maar dan getailleerd. Doet een beetje 'Engels' aan. Noemen ze zoiets 'mantel'? Google is normaal gesproken mijn beste vriendje, maar ja. Als ik niet eens weet hoe zo'n model heet... Zijn jullie modebewuster dan ik en kunnen jullie me een beetje op weg helpen? Ik wil ook graag dat mooie jasje voor mijn kindje. (Nu is ze nog klein genoeg om zich door moeders te laten aan kleden, als ze 16 is, kom ik er niet meer mee weg, haha)
Mss eens op kleertjes.com kijken daar hebben ze heel veel jassen van baby tot kind. Alles merk en modelnaam erbij, daar staat er vast 1 bij waar je op verder kunt zoeken
Bedankt voor je tip, ik ga meteen eventjes kijken. Edit: Zo te zien noemen ze dat gewoon een trenchcoat. Eventjes kijken of ze een niet gewatteerde versie ervan hebben. We komen dicht in de buurt, maar nog nét niet wat ik zoek.
Misschien eens kijken op Ebay ? Daar heb ik er vorig jaar ook een gekocht (vanuit Duitsland). Incl. verzending maar iets van 28 euro.
Ik geb nu een trenchcoat voor mn dochter van de v&d wit met blauwe streepjes! Hij is niet gewatteerd dus echt een zomerjasje merk is friendz was rond de 30,- dacht ik
Bij h&M en C&A zag ik veel van dit soort modellen, van katoen, lichte jasjes. Wilde ik juist niet, hebben we al eerder gehad. Zou ook zeggen dat je een trenchcoat beschrijft.