Voor C is het niet zo lastig. Die wilt het boek van de zoete zusjes. maar voor N kan ik niks vinden (of ik zoek niet goed) Gewoon een simpel boek waar die even zoet mee is. Niet te makkelijk, N heeft wel uitdaging nodig om hem te motiveren. iemand tips? En misschien ook nog een leuk boek oid voor L? Die wordt in oktober 3 maar die wilt dan uiteraard niet onder doen voor der broer en zus.
Ik weet niet hoe uitdagend het moet zijn voor je 4-jarige, maar misschien Junior Einstein vakantieboek Alfabet Doeboek Speel en Oefenboek (5-7 jaar) En waarschijnlijk voor jullie niet zo relevant, maar ik wilde het toch even noemen, bol.com verkoopt nu Letterpretpakketen. Hierbij doneren zij voor ieder verkocht Letterpretpakket een exemplaar aan kinderen met een kansachterstand. In het pakket zit een doeboek, kleurboek en een leesboek.
Bij de Kruidvat hadden ze laatst verschillende doeboekjes. Dikkere boekjes met allerlei opdrachten maar als ik me niet vergis ook voor peuter/ kleuter. Overigens heeft Lego ook leuke doeboekjes. Staan niet mega veel opdrachten in maar zit wel een kleine Lego zakje bij. (Kruidvat in 1 pakket 2 voor 4 euro)
Bij de Lidl hadden ze hier vorige week ook nog allerlei kleur en spelletjes boeken staan. Wellicht zit daar nog wat leuks voor L tussen. Wellicht voor N ook, maar dat weet ik niet zeker. Mijn zoon doet weinig met dat soort boeken, vooral als het lijkt alsof het veel kleuren is. Dan begint ie er niet eens aan. Vorig jaar heb ik ook wel denksport boekjes voor kleuters meegenomen, volgens mij lagen die toen bij de Kruidvat of action.