Datum is bekend!! Heel fijn om te weten. Maar ik moet een dag daarvoor s avonds om 20 uur al in het ziekenhuis zijn omdat de keizersnede om 7.30 uur gepland staat. Maar helemaal vergeten te vragen hoe laat de partner dan aanwezig moet zijn. 7.30 tijd van keizersnede of tijd van gereedmaken? Oma zal dan vroeg aanwezig zijn om onze dochter van 5 naar school te brengen of thuis op te passen. Wat zouden jullie doen? Na de keizersnede gaat mijn man onze dochter ophalen thuis of op school.
Spannend! Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou denken dat de partner er kan/moet zijn op het moment van gereed maken. Ook je partner moet zich gereed maken als hij mee de ok in gaat. Zoals ik altijd begreep krijgt de vrouw een ruggenprik gezet (of volledige narcose) en de man moet dan mee om zich om te kleden en te "wassen" voor hij de ok in mag zodat je ongeveer tegelijk klaar bent bij de start. Daarnaast is het denk ik ook fijn om even nog samen te zijn voor je klaar gemaakt word
Ik zou ook even bellen. 7:30 uur is misschien het tijdstip waarop ze willen starten, en dan is je man te laat... Of ze beginnen met de voorbereiding en dan kan het wel weer.