Ik wil met de kids in de mei vak misschien 2 nachtjes naar Antwerpen.. Wat zijn nou echte aanraders? Is het een goed idee of kan ik beter iets anders gaan doen?
Hoe oud zijn de kinderen? Handig om tips te kunnen geven. Overigens wat ik zelf wel prettig vond was om een appartement te hebben. Wij hadden voor een nacht deze. Je kan daar zowel hotelkamers als appartementen boeken. Ligt tegenover een supermarkt dus erg makkelijk als je nog iets wil halen voor als je naar het appartement gaat.
Het chocolademuseum vond ik wel heel leuk Bovenop het mas Shoppen De zoo De waterbus nemen Wij logeren meestal in het b&b hotel aan het begon van de meir. Simpel maar goed. Weet alleen niet of ze familiekamers hebben.
Antwerpen is een heerlijke stad! Ik heb er een tijdje gewoond en kom er nog steeds graag. Shoppen, het MAS (gratis naar het dak met prachtig uitzicht), de zoo, terrasjes, diamanten, chocolade, de prachtige gebouwen, de parken, de Schelde, naar de linkeroever door de voetgangerstunnel, je hoeft niet eens echt plannen te maken om een heerlijke tijd te hebben. Doen!
Antwerpen is heel leuk. Ben er geweest toen mijn dochter 13 of 14 was. Chocolademuseum is heel leuk, shoppen, sushi eten, dwalen door de straatjes..