Ik hoop dat het mooie weer jullie ook snel bereikt, maar hier is de zomer al begonnen. We hebben temperaturen tussen 30-35 graden en ik weet nu al niet meer waar ik het zoeken moet. Ik heb het zo warm en ik voel me licht in mijn hoofd, te bedenken dat het de komende maanden nog warmer zal worden... Hebben jullie tips om de zomer door te komen?
Ik ben twee keer hoogzwanger geweest met 30 graden, echt geen pretje en zoooooo zwaar! Ik was altijd gek op warm weer maar zwanger is het niet te doen! Ik bracht hele dagen door in het zwembad Dronk liters liters water En sliep heel veel Maar eerlijk gezegd was het vooral het uitzitten... Heel veel sterkte want zwanger zijn in de warmte is veel zwaarder dan bij een normale temperatuur.
ik ga dit topic ook volgen aangezien ik de zomervakantie maanden op mijn hoogtepunt ben...Ik vrees ook dat het een zware bedoeling gaat worden!!
Hier nog een meelezer, aangezien ik in de zomermaanden in het laatste trimester zit. Ik heb al tegen m'n vriend gezegd dat we bij hoge temperaturen maar een kinderzwembadje buiten moeten zetten
Hee wat een geweldig idee!!!! Hahaha hier zal sowieso wel het kinderzwembad opkomen voor ons zoontje van 3. En dan kan mama er ook wat in poedelen he
Ik moet dit keer ook de zomer zwanger door. Van mijn jongste zoon was ik 14 juli uitgerekend. Toen zat mijn oudste op warme dagen in een klein badje buiten en ik op een stoel ernaast met mijn voeten in het water en onder een parasol. Ideaal
Ik kan me herinneren dat tijdens een vakantie in Frankrijk, inclusief hittegolf, mijn moeder onder een parasol met haar voeten in een bak ijs zat met een Martini in haar hand. Ik denk dat we iets soortgelijks moeten doen alleen dan met een alcoholvrije sangria ofzo...
@kalli: Hahaha ja zeg dat wel alcoholvrij!!! De beste dorstlesser is water met citroensap en ijsblokjes erbij, hmmm heerlijk...Of ice tea met ijsblokjes...Gho ik weet mij al verschillende alcoholvrije drankjes te maken hoor .
Hier 2 keer hoogzwanger geweest hoogzomer. Idd een zwembadje in de tuin plaatsen, veel drinken met ijsblokjes, regelmatig even slapen en rustig aan doen.
ik heb mijn schoonouders al voorbereid, als het te warm wordt vertrek ik daarheen. hun hebben een zwembad (diameter +- 3m) in de tuin staan. en we hebben een kelder, denk ook wel dat ik daar geregeld te vinden zal zijn als het echt warm wordt. deed ik soms `s nachts al als ik niet kon slapen. verder voor drinken maak ik vaak (ijs)water met citroen blaadjes of muntblaadjes. avond van de voren maken, in de koelkast zetten. heerlijk verfrissend op een warme zomerdag
Goede ideeën!! Ik ga er meteen mee beginnen, ik heb nog citroenen liggen en volgens mij ook muntblaadjes . Gisterenavond hebben we nog een strandwandeling gemaakt, dat was ook heerlijk, dus ik denk dat ik vooral in de avond tot leven kom...
Maak in de zomer altijd zelf ijsthee....Zelf thee zetten, naar smaak suiker en citroen sap. Dat in de koelkast en de volgende dag genieten!!!
toen ik zwanger was van onze 1e was het ook erg warm tijdens mijn verloftijd. Ik zetten toen 's morgens het zwembadje al klaar en daar ging ik een paar keer per dag inzitten. Verder heb ik veel in huis gebivakeerd omdat het daar koeler was dan buiten. Verder veel drinken, ranja, water, icetea enzo. Ow en zo weinig mogelijk doen! Ik heb nu net verlof en gelukkig is het hier in Nederland nog niet zo warm. Mocht het dat wel weer worden ga ik het weer net zo doen als bij de 1e Succes met de hitte....
ik ben ook in sept uit gerekend,en in 2009 was ik in augustus uit gerekend toen was het ook bloed heet een hiite golf.maar gewoon rustig aan doen dan heb je het minst last er van en ja veel drinken. kan me er ook niet druk om maken zie wel wat voor weer het word,ik geniet gewoon van de zomer met mijn dikke buik ook omdat het onze laatste zwangeschap is.
Hier ook iemand die midden in de zomer is uitgerekend!! Ik hoop nu al dat het niet al te heet/warm gaat worden! Heb gelukkig wel airco in de kamer en slaapkamer dus als het te warm wordt blijf ik lekker binnen met alle deuren gesloten!!!
Hier is de zomer ook al begonnen. Vooral deze week is het erg benauwd en vaak zo'n 35 graden. Gelukkig hebben we overal airco, heerlijk! Ik ben eind september uitgerekend, dus ik ben ook hoogzwanger in de nog hetere maanden (gemiddeld zo'n 40 graden in de zomer). Ik probeer lekker vaak te zwemmen, heel veel water drinken, maak ook regelmatig zelf ijsthee en gewoon een stukje rustiger aan doen.
ik ga dit topic ook even volgen. de vorige keer ben ik bevallen, met ijs op de sloten en een dikke laag sneeuw op de grond. ook niet alles, hoor, glibberige stoepen als je hoogzwanger bent... ik kan me voorstellen dat het af en toe pittig is met hoge temperaturen, maar eerlijk gezegd kijk ik ook errug uit naar wat meer zon en meer graadjes, met het belabberde weer van de afgelopen weken... kom maar op met die zon!