Zwanger van je eerste kindje ..stiekem hopen op Moederdag cadeau

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendyhuitink, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Mede zwangeren ,
    Is het gek dat je hoop op een cadeautje of iets anders op moederdag als je zwanger bent van je eerste kindje ?

En wie heeft er wat leuks gekregen?

Hahaha ben benieuwd !
    :):D:p;);)

2. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    k Vind t niet gek hoor... Deed k heel stiekem ook (vorig jaar)... Heb niets gehad... :$

Ben wel benieuwd of jij meer "geluk" hebt... :D:D:D

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha, ik heb hier een zoontje van drie, wat nog niet naar de peuters oid gaat, en echt waar...er gebeurt hier niets met moederdag haha...

Moet ook eerlijk zeggen, k hou er niet zo van...vind het commercieel..

Als ons zoontje wat maakt op de psz of school dan vind ik dat geweldig, verders wil ik er gewoon niet bij stil staan.

Geef ook nooit wat aan mijn eigen moeder/schoonmoeder. Die laatste kan dat niet waarderen.

4. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    nee hoor, ik hoopte er ook op, maar heb vanochtend nog niets gehad. moet ik er wel bij zeggen dat dat ook mijn eigen schuld is....want ik kan ook niets bedenken wat ik dan zou willen. :p en als ik iets vraag aan me man, krijg ik dat nu toch wel....fotoshoot, sauna...maar een simpel ontbijtje op bed was toch leuk geweest:)

en zelf doen we er ook niets aan, ook vanwege de commercie. iets zelf gemaakts is dan toch het leukste en dat gaat nog niet.

5. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Wuhaha ik heb niks gekregen hoor .. Bosje bloemen was leuk geweest! En het is misschien wel commercieel maar toch hoop je er stiekem wel op ... Ik geef mijn moeder altijd wat maar mijn schoonmoeder tjaa het moet wel hè maar kan à,tijd zo moeilijk doen .. Net zoals ik heb bi en en mijn schoonzus heeft al 2 kinderen en die floot de zwangerschappen uit en mijn schoonmoeder kijkt altijd net of ik me aanstel en tja het hoort erbij hè terwijl ze totaal niet weten wat je voelt ..... Dus gunde haar eigenlijk ook niks blehhhh

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Haha, nee hoor, hier niets! Ik zei gisteren tegen vriendlief dat dit soort van mijn eerste moederdag is, met een minimensje in mijn buik.

Hij keek alsof hij het in Keulen hoorde donderen, hij had daar helemaal niet over na gedacht. Meneer ligt nu ook nog lekker te slapen, dus ontbijt op bed zit er ook niet meer in hihi!

Heerlijke vent heb ik. Van mij hoeft het ook niet zo, ik hecht er niet heel veel waarde aan. Zomaar een kado zonder reden vind ik leuker dan "omdat het moet"...

OVer schoonmoeders gesproken, wij hebben ivm een verjaardag moederdag een week vervroegt, en met vrij grote kado's aangekomen. Mijn moeder was helemaal blij, vond het leuk (dagje uit), zijn moeder was alleen maar boos dat we niet op de dag zelf kwamen, en dat een verjaardag voor moederdag ging... Zucht....

7. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik heb een bos rode rozen, een kaartje en een ontbijt op bed gekregen. Echt een verassing want ik had nergens op gerekend. In de kaart stonden dingen over ons en ons eerste kindje .

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik hoop stiekem op een kindje;)

9. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 2 bonnen van de intratuin gehad. Zo lief! Van ieder kindje 1:D

10. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    IK IK IK!!!!
    Ben zooo blij! Hopen dat het een plakbeeb is! In december was dat helaas niet het geval!

Hopelijk nog meer!!

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Aaah spannend! Heel veel succes, ik zal wat beval-stof jouw kant op blazen! Zou wel een prachtig moederdag geschenk zijn toch?!

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb een heerlijk ontbijtje op bed gehad en een fles heerlijke douchegel :)

13. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Voor mij is het vandaag 3 dubbel feest

Het is moederdag, mijn neefje (peet kind) is vandaag 1 jaartje geworden en ik ben vandaag jarig dat is natuurlijk al een mooi cadeau.
    Maaaaaaar gister heb ik een schitterende mooie grote bos rode rozen gehad met heel lief kaartje eraan :). Omdat het toch mijn eerste moederdag is Ook al zit ons hummeltje nog lekker warm in mijn buikkie.

Als je zwanger bent ben je moeder ;).
    Dus alle (a.s.) moeders fijne moederdag, en geniet ervan

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Haha, ik verwacht eigenlijk niet dat mijn man dat uit zichzelf gaat bedenken... En ik ga het hem niet tippen, dat vind ik ook weer zo... Uiteindelijk is het babytje in m'n buik toch het mooiste moederdaggeschenk :D

15. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Haha, ik was al bang dat ik de enige was. Vanochtend grapte ik tegen manlief: 'vandaag mag je extra lief zijn voor mij, het is tenslotte moederdag'. Hij vond dat ik er nog geen aanspraak op mocht maken. Voor hem is het pas realiteit als het kind er is, maar voor ons is het toch anders. Wij moeten er nu al voor zorgen!

Vandaag wel een spannende dag, wij gaan het aan mijn ouders vertellen. Nog heel vroeg, maar ik kon deze kans om mijn moeder op moederdag te verrassen niet voorbij laten gaan.

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik zei het wel een paar dagen geleden voor de grap. Mijn man keek me een beetje vreemd aan en zei: 'Je bent nu toch nog geen moeder?!' Nou ja, zo voelt het voor mij wel, maar hij ziet het zo nog niet.

17. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Ik heb een bijna moederdag cadeautje gekregen :)
    Heb het wel zelf uitgezocht , maar dat maakt niet uit ;)

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hier geen moederdag cadeautje ... sterker nog vent lief ligt nog heerlijk te slapen Hahah

voor mijn hoefd moeder dag opzich ook niet zo vind het comercieel , dus heb er vrede mee dat hij nu nog heerlijk ligt te slapen ;)

19. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Heb er wel aan gedacht, maar ach het hoeft nu nog niet ;)
    Hij is wel eerder opgestaan en zei heel lief dat ik nog maar even moest blijven liggen:) wat is t toch een schat!

Wij gaan het vandaag ook tegen zijn ouders vertellen! Ben zo zenuwachtig!! Ik weet alleen niet wanneer went mijn vader en zijn vriendin moeten vertellen.. Vanavond gaan we wel daar eten, maar haar dochters en kleinkids zijn dan ook daar.. En omdat t nog zo vroeg is, wil ik nog niet dat zij het al weten..;)

voor alle zwangere dames, een hele fijne 1e moederdag!
    En voor alle niet zwangere dames, ik ga voor jullie duimen dat jullie wel al een eerste vaderdag kunnen vieren!!!

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk dat je je flink kan voorbereiden op een tegenvaller als je hoopt op een kadootje als je zwanger bent van je 1e... Mannen denken daar vaak echt niet aan hoor! En om eerlijk te zijn, zou ik zelf ook niet aan een vaderdagskado denken als er nog geen kindje geboren is ( En 't eerste jaar hier ook niet... )

Deel Deze Pagina