Kindvriendelijk bungalow Curacao

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by LoeForceOne, Apr 8, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

Jun 28, 2015
    1,374
    910
    113
    Wie van jullie is er wel eens naar curacao geweest? Wat is een leuk kindvriendelijke plek? Liefst dicht bij het strand maar ook mooie natuur om te wandelen. Minimaal 2 slaapkamers of hele ruime kamers met balkon. Wie heeft de tip?

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    1,229
    23
    38
    Papagayo! Op Jan thiel! Woonkamer, 2 of 3 slaapkamers, grote veranda echt super fijne plek! Niet echt een goede plek om te wandelen maar je kan prima naar plekken toe gaan waar dat wel kan :)
    Super dicht bij het strand, dicht bij een supermarkt (de AH) leuke restaurantjes in de buurt en zwembad op het ressort! Ons kindje was destijds 16 maanden en wij hebben ons echt super goed vermaakt

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Volgens mij gaat @Glimmer vaak naar Curaçao. Wellicht wil zij je wat tips geven.

Zelf geen ervaring in die contreien...

Edit: volgens mij hoort dit niet in de lounge trouwens...

Syane, Glimmer and RoBiJe like this.
  4. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,682
    778
    113
    Morena resort en dan een Regal appartement. Super groot terras dat je helemaal af kan sluiten. Met loungeset en eetset. 2 slaapkamers.. super schoon, leuk zwembad voor de kids. Op 10 minuutjes lopen van Jan thiel beach en Albert Heijn..

Wij zijn vorig jaar in mei 2 wkn geweest met ons zoontje van toen net 3 en gaan wss volgend jaar februari weer 2 wkn met zoon van dan bijna 5 en dochter van een half jaar..

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,906
    5,168
    113
    Hier drie keer Morena Beach Resort op Curaçao. Echt een aanrader!

6. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

Jun 28, 2015
    1,374
    910
    113
    Top ga ik daar even naar kijken.

Nog tips te doen? Mijn man wil niet alleen strand liggen?

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,906
    5,168
    113
    Een dag Willemstad is leuk. En er is een natuurpark en een struisvogelfarm. Verder hebben mijn man en ik gesnorkeld en met dolfijnen gezwommen. De kindjes konden de dolfijnen aanraken en trucjes doen. Qua strand is naar Klein Curaçao gaan een aanrader! En wij huren ook altijd een boot voor een dagje.

8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Mijn partner komt van Curacao en wij vermaken ons daar altijd prima (3 weken).
    Tips:
    - Huur een auto
    - Zoek leuke, niet extreem toeristische strandjes op
    - De struisvogel boerderij
    - Sambil voor een extreem kleurige en schone “ballorig”
    - waterpark

Qua bungalow zou ik het niet durven zeggen... wij verbleven bij familie of hotel :)

9. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Hier ook Morena Resort en Papagayo fan! Allebei aan Jan Thiel en echt enorm kindvriendelijk!

Qua uitstapjes; Willemstad, Aloe Vera Plantage en wij deden vooral strand hoppen. Dus met een gehuurde auto allemaal verschillende stranden af. Zelf zijn wij ook een keer wezen duiken en snorkelen (zonder kinderen).

10. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,682
    778
    113
    Ooh door dit topic zit ik al de hele dag vakanties te kijken.. helaas is Morena nog niet beschikbaar voor februari 2019..

Share This Page