Hallo allemaal, Gisteren mijn eerst mystery geboekt, een weekendje in de herfstvakantie. Ik vind het wel leuk dat je nu nog in spanning zit omdat je nog niet weet waar je terecht komt en in wat voor huisje je zit. Er zitten 2 parken bij waar we nog niet geweest zijn. Heb ook geen voorkeur, vind alles leuk. Wie heeft dit gedaan en hoe is het bevallen?
Mijn broer doet dit regelmatig en vind het super leuk om te doen wij gaan het ook eens een keertje doen binnenkort.
Ja vorig jaar gedaan, is super goed bevallen! Hadden een 4 pers huisje geboekt, comfort geloof ik, de goedkoopste in elk geval. We kregen een 6 pers premium kinderhuisje! Zaten op de Kempervennen, waren daar ook al eerder geweest maar een super leuk park met kleine kinderen.
Wij hebben geboekt voor het weekend van 21 september. Niets voor mij, maar wel relatief goedkoop. Ben benieuwd.
Hebben wij ook een aantal keer gedaan. Op zich prima bevallen! Je kunt het boeken via Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl
Hebben we ook een keertje gedaan, we zaten op heijderbos, mooi park, alleen wat probleempjes met het huisje gehad (vliegende mieren bij het dakraam in de keuken, slot wat dol gedraaid was dus we kregen de deur niet meer open waar we bijna een dik half uur buiten op de monteur hebben moeten wachten). Maar verder zou ik het zo weer doen
Wij hebben het nu 2x gedaan,lekker goedkoop idd. Eerste keer kwamen we in de kempervennen,in n 6 pers. Luxe huisje,terwijl we voor n 4 pers. Huisje hadden geboekt. 2e keer zijn we in t meerdal beland in n standaard 4 pers. Huisje. Het is gewoon een leuke en goedkope manier om naar cp te kunnen,heerlijk. Ben benieuwd naar welk park jullie mogen.. veel plezier in elk geval!
wij hadden dit jaar precies hetzelfde maar hebben bij de receptie toch nog geruild met een gewoon huisje dus geen kindercottage omdat er stapelbedden waren en wij met 4 volwassenen waren maar is ons verder goed bevallen! doen we gauw weer!
wij regelmatig.. nu gaan we met de c1000 bonnen dan bewust naar het heijderbos. maar anders eigenlijk altijd mystery.
Ik heb t ook pas gedaan voor t weekend voor sinterklaas, 2 keer een 6 persoonshuisje. Naar welk park we gaan maakt ons voor zo´n weekendje nauwelijks uit en t scheelt enorm in prijs, daarbij vind ik het ook wel spannend. Heb ooit via hotelspecials mystery hotel gedaan en dat was ook heel goed bevallen.
Leuk dat de verhalen positief zijn! Ik vond 589 euro voor een weekendje een beetje overdreven met z'n vieren en bedacht me toen ineens dat mysteryweekend bij bungalows. Ik vind het ook echt leuk dat het nog even geheim blijft waar je komt te zitten. Nog meer verhalen?
wij hebben dit ook al een aantal keren gedaan. Erg leuk om te doen. Mijn ouders zij gister thuis gekomen van een weekendje CP en hadden via deze site gedaan. Ik wilde volgende weekend ook een weekend weg naar CP met mijn verjaardag helaas heb ik dit weekend een feest van mijn werk dus kunnen we niet...
Volgend weekend gaan wij naar cp en we hebben nu al te horen gekregen waar we heen gaan. We hebben ipv 4 persoon comfort een 5 persoons premium op de eemhof. Heerlijk een tv op de slaapkamer We gaan ervan genieten.
Ik heb vandaag geboekt voor begin oktober. Wij hebben een mystery boeking voor Duitsland gedaan. We zijn met zijn viertjes (2 volw, 2 kids), maar heb wel een 6 pers huisje gereserveerd. Je kunt als je voor vier personen boekt ook in een apartement terechtkomen, en dat wil ik echt niet. Dus iets meer neergelegd, zodat we wel in een huisje komen. En vind het ook wel prettig om wat extra ruimte te hebben. Ben erg benieuwd waar we terecht gaan komen. In iedergeval weinig geld voor 1,5 week! Ik blijf hier even meelezen! Leuk de ervaringen te lezen!