Iemand die mij daarover tips kan geven? Ik wil graag een vakantie gaan plannen. Maar dat word de eerste keer dat ik alleen, met de kinderen op vakantie ga. Ik zie er een beetje tegenop. Maar kijk er ook weer naar uit lekker op vakantie te gaan.
Gewoon doen hoor! Ik ben niet alleenstaand, maar had in de meivakantie onverwacht 9 dagen vrij. Net in de periode dat vriend 2 weken weg was voor zijn werk. Het was zulk mooi weer..Dus vakantie in Nederland geboekt en lekker met de kids de hort op gegaan. Zelfde verhaal in de zomervakantie. (gezamenlijke vakantie al gehad) Ja, je bent er wel druk mee, maar het was ook heel gezellig, en s'avonds als ze in bed lagen lekker met een wijntje voor de tv/ boek lezen. Kortom: Doen! ��
Leuk, op vakantie gaan. Gewoon kijken waar je goed ut de voeten kan. Vorig jaar zomer waren we met ons gezin op een camping, zonder babysanitair (wel met baby van 5 mnd), maar waar we met teil en 2 paar handen het prima voor elkaar kregen. Maar toen mijn man vanwege een sterfgeval plots terug naar huis moest, en ik met de baby en peuter moest blijven, bleek het toch lastig. (Hoe en wanneer ga je zelf naar toilet of douche, als er bijv geen plek is om de mc ofzo neer te zetten). Nu was dit 4 dgn, maar ik besefte me wel ineens: hóe doen alleenstaande mama's dit op een camping...? Ik denk dat een huisje of sta caravan met alles er in dan wel handiger is.
Eenoudervakanties - MarisLife Via deze organisatie gaat mijn alleenstaande buuf op vakantie. Met veel plezier!