Mijnn zoontje weigert iets anders te drinken dan opvolgmelk. We hebben alles geprobeerd. Water, thee, roosvicee, diksap. Uit een fles drinkt hij het niet en uit een tuitbeker ook niet (nuby, avent en kruidvat geprobeerd). Hij wil alleen melk. Hij krijgt 3 flessen op een dag. 's ochtends pap 210+7 mey brinta, 's middags na de boterham 210+7 en 18:30 voor het slapen een papfles van 210+7 met rijstebloem. Omdat hij flink aan de diaree is ivm tandjes ben ik bang dat hij te weinig vocht krijg, dus nu doen we wat meer water bij zijn flessen. Maar uiteraard is het de bedoeling dat hij gewoon wat anders gaat drinken dan melk. De tuitbekers met antilek helpen helemaal niet. Daar kauwt hij aleen op. Wanneer ik de antilek er uit haalt, krijgt hij wel wat binnen, maar nog steeds kauwt en smijt hij liever ermee. Wanneer ik gewoon een flesje gebruik dan lijkt het wel alsof hij het gewoon niet accepteert dat er een andere vloeistof dan melk in zit... Hij trekt verder geen vies gezicht, dus ik heb niet het idee dat hij het niet lust. Hety doet 'm niet zoveel. Heeft iemand nog tips hoe ik mijn ventje wat kan laten drinken? Het vreemde is dat hij met eten juist alles op eet wat los en vast zit. Daar hebben we nog nooit problemen mee gehad (afkloppen )
Hier ook 1 die bijna niks anders drinkt hoor! Aan zijn flesjes te zien komt hij op 630 ml. Ik heb hier nog een vel liggen van het CB, met 7,5 maand moeten ze nog 550/600 ml melk. Dus dat krijgt hij voldoende binnen. verder haalt hij vocht uit zijn fruitje en eten. Lijkt me prima hoor!