Tips zwangerschapsdagboek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayke, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik heb ook gewoon een mooi boekje gekocht. Ik schreef dan alleen als ik wat te vertellen had. Ik schreef hoe ik me voelde, hoever ik was, wie ik het wanneer verteld heb, hoe dik mijn buik werd, hoeveel kilo ik aankwam, foto's van de buik, echo's. Maar ook dingen die gebeurden, en dingen die we gekocht hadden. Vanalles dus!

En de aantal weken, gewicht, cm e.d. arceerde ik vaak zodat ik het nu bijvoorbeeld makkelijk terug kan vinden.

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik heb het boekje "mama...? ik?!" van Annet Schaap. Er staan hilarische en herkenbare strips in, worden ook vragen gesteld over de zwangerschap en alles eromheen. Ik ben er erg blij mee!

3. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    Hoi, ik houd ook (dag)boek bij waarin ik foto's plak met verhaaltjes erbij van zwangerschapstest, buikfoto's(en hoe ik me op dat moment voelde), echofoto's. Daar plak ik dan uit een ouders van nu of kinderen teksten bij over de groei van de baby etc. Overigens plak ik ook spontane foto's in van leuke dagjes weg ofzo.
    Felicitatiekaarten plak ik achterin. Reacties van familielieden op de zwangerschap, de aankondiging van de zwangerschap, hoe oud we zijn tijdens de zwangerschap en hoe we ons voelden tijdens en na de test, het geslacht dat we dachten dat het was, belangrijke veranderingen in ons leven, belangrijk nieuws, tv programma's die ik volgde etc etc
    Als de baby geboren is plak ik er ook foto's van de kraamweek bij.
    Succes met het boek!!
    Groetjes Martje

Deel Deze Pagina