Hallo dames, Had deze ook al ergens anders neergezet, maar ik hoop op deze manier nog meer respons te krijgen. Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen. Voor mijn Nederlands afstudeeropdracht moet ik een onderzoek doen naar zwangerschapsverlof. Het gaat er over hoe wij Nederlanders denken over de regels van het verlof. Hiervoor heb ik een enquete gemaakt en mijn vraag is of jullie deze in willen vullen. Het zijn maar 10 vragen, maar het zou mij helpen om mijn afstudeeropdracht af te ronden. Wil je mij helpen? stuur dat via een prive bericht je mail adres en ik stuur je dan de enquete. Met jou mail adres doe ik verder helemaal niks. tenzij je aan het eind van mijn opdracht wilt weten hoe het is gegaan, dan kan ik de rapportage naar je toe sturen. Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat jullie mij willen helpen om een eind te maken aan de toch al te lange opleiding Liefs, Knorretje
Ik wil het best invullen, maar heb nog geen verlof.. Weet niet of dat uitmaakt, laat maar weten. Succes met je enquete!
ik maak geen gebruik van het verlof zoals in loondienst omdat ik zelfstandige ben, als ik toch je lijst kan invullen, wil ik dat wel doen. stuur me dan maar een pb!
Om even iets duidelijk te maken. De enquete gaat over zwangerschapsverlof, maar als je hier niet mee te maken hebt, gaat hebben dan mag je ook zeker je mail adres sturen. Ik ben blij met elke mening over het zwangerschapsverlof. Het is natuurlijk ook leuk om te zien hoe mensen hier tegen aan kijken die het niet gebruiken. en als je nog niet zo ver bent om met verlof te gaan, dan stel ik je mening ook zeer op prijs. Groetjes, Knorretje
Ik ben beland aan t einde van mijn verlof en nog lang niet toe aan werken, ik wel m ook wel invullen!
Als Belg heb je niet veel aan mij zeker, anders mag je me ook altijd een pb sturen. Denk niet dat er veel verschil in zit.
hoi dames, ik vind het super dat ik zoveel reacties krijg. het is misschien alleen makkelijker als je mij gelijk een pb stuurt met je mail adres... anders word het zo omslachtig haha groetjes