beetje bruinverlies en speldenprik rood 6w5d... stress :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miffy77, Mar 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. De afgeloen dagen een heel kleine hoeveelheid bruinverlies gehad, nauwelijks te zijn, meer bijgemengd bij verder heldere afscheiding. Vanochtend weer een klein beetje gehad, maar nu samen met een speldenknop beetje bruinrood (echt ienimini). Nahet hardlopen net (10 km) ook weer een beetje bruinverlies.
    Ik weet dat het niks te betekenen hoeft, maar maak me toch ongerust. Voor deze zwangerschap is het twee keer misgegaan, mijn lichaam heeft me toen erg voor de gek gehouden. Ben echt bang dat het weer misgaat :(. Heb ookwat buikpijn, maar dat zijn volgens mij m'n darmen nu. Lichte ongikramp heb ik deze zwangerschap (en de vorige) steeds, is nu niet erger.
    Iemand ervaringen?

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb in het begin weken last van bruine afscheiding gehad... Van week 6 t/m 9.... Dan meer, dan minder. Er is nooit een echte verklaring gevonden en mijn zoon is ondertussen bijna 2,5 maand oud.

Het kan niets zijn maar helaas kan het ook fout zijn. 50/50. Klinkt heftig, weet ik maar probeer rustig te blijven

Share This Page